Ubehag og uvel :(

Jeg har ikke merket så tydelig modning heller jeg som flere av dere her. Bare merket at magen blir strammere oftere.
Og den siste uka har jeg faktisk sovet hele natta uten å måtte gå på do eller noe. Men så begynte det igjen denne uka og aller verst i natt :(

♥ Termin 10 juli ♥

Har ikke merket noe før denne uken jeg heller... Men jeg vil liksom ikke helt tro på det siden alle sier tredje er en luring... Det får nå bare skje når det skjer men er utrolig slitsomt når man blir kvalm og uggen også... Kanskje du skulle dratt til legen og tatt en blod prøve og sjekket crp?

Venter en liten prinsesse 15.07.2013 ❤❤❤

Tusen takk alle sammen ♡
Så godt å kunne blåse ut litt her med dere :)
Jeg får kjenne litt på det i løpet av natta og morgentimene i morgen.

Nå har jeg nettopp fått hjelp av mannen til å farge håret og tatt meg en god lang varm dusj :D
Det var deilig det :)

♥ Termin 10 juli ♥

Har hatt en generelt dårlig dag, for ikke å snakke om natta.
Våknet minst en gang i timen. Så jeg er stuptrøtt.
Er ikke helt sikker på hvorfor men mulig det er for jeg har brygget på noe.
Men har siden i formiddag følt meg uvell. Kvalm, varm og hatt veldig ubehagelig brennende underliv. Kjennes ut som det skal eksplodere der nede.

Kan dette være en del av modningen?

♥ Termin 10 juli ♥

Føler meg helt fyllesyk for tiden jeg :( Kvalm, skjelven, hodepine og stuptrøtt. Rar og småsvimmel i hele kroppen...
Vondter i rygge og spesielt om natta. Satt i dusjen til klokka passerte 02 i natt...

Føler meg helt fyllesyk for tiden jeg :( Kvalm, skjelven, hodepine og stuptrøtt. Rar og småsvimmel i hele kroppen...
Vondter i rygge og spesielt om natta. Satt i dusjen til klokka passerte 02 i natt...
Kan jo høres ut som om det er kroppen som gir klar beskjed om at nå jobber den hardt?

❤Termin 10 juli❤

”Karpaltunnelen" er en smal åpning mellom knoklene inne i håndleddet. En av nervene som fører informasjon mellom hjernen og hånden, går gjennom denne åpningen. Ved karpaltunnelsyndrom, også kalt canalis carpi-syndrom, blir mellomrommet av ulike årsaker trangere, og nerven kommer i klem.

Karpaltunnelsyndrom kan oppstå etter en skade i håndleddet, eller man kan få det under graviditet eller med alderen. Noen medisinske tilstander, som revmatoid artritt - ofte kalt leddgikt - og høyt stoffskifte, kan også føre til karpaltunnelsyndrom.

Karpaltunnelsyndrom gir symptomer som smerte eller nummenhet i håndleddet og hånden. Håndgrepet ditt kan være svakt, og du kan ha lett for å glippe ting du holder i hånden. Smertene kan bli verre når du repeterer en bevegelse mange ganger, eller når hånden holdes i én spesiell stilling. Å riste hånden kan gjøre at det føles bedre.(det virker ikke på meg lenger)

Karpaltunnelsyndrom kan ramme begge hendene. Da blir den hånden du bruker mest ofte verst.
Jeg har på begge hendene.
Om det ikke går over etter fødsel må man operere og det er fortsatt noen som ikke er bra etter et år engang, så jeg krysser alt jeg har, for dette er vondt. Hendene er så stive til tider at jeg ikke klarer å bøye noen av fingrene.

Venter ei lita frøken 8. Juli :-)

Er operert to ganger for dette på høyre hånd. Første gang var mislykket, andre gang ble d bra. Er også operert for tennisalbue på samme arm..... håper d går over etter fødselen! Regner med du har prøvd med håndleddstøtte?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kan jo høres ut som om det er kroppen som gir klar beskjed om at nå jobber den hardt?

❤Termin 10 juli❤

Ja, ikke vet jeg. Husker ikke helt hvor mange dager jeg har følt det sånn. Det er ikke konstant men definitivt verst om kvelden - sitter her med bøtta ved siden av meg i skrivende stund... Vurderer å tappe meg et bad å se om det hjelper så kanskje sengen kan friste litt mer etterpå... Sukk. Er lei av å klage jeg :P
Skulle ønske at jeg hadde det litt bedre under graviditeten, føler det også går utover vesla mi siden jeg føler meg så drit ''hele'' tiden... KOM UT BABY! :P

Er operert to ganger for dette på høyre hånd. Første gang var mislykket, andre gang ble d bra. Er også operert for tennisalbue på samme arm..... håper d går over etter fødselen! Regner med du har prøvd med håndleddstøtte?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Åh, huff!!
Når merket du bedring etter andre gangen? Var det umiddelbart? Hendene blir jo så utrolig stive med sånn håndleddstøtte at det hopper jeg over. Kanskje dumt, men...

Merket me en gang at d første inngrepet var mislykket, fikk i tillegg infeksjon i såret andre gangen merket jeg d me en gang, ikke hovnet hånden sånn opp og smertene var borte me en gang! Prøv å sove me støttene ihvertfall hjalp meg mye! Klarte å holde melkekartongen når jeg brukte de....

Det er et savn å holde melkekartongen! Skal prøve på natta :-)

Back
Topp