Ubehag nederst i magen

Solblomst1

Forelsket i forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Julikulene 2020
Annengangsfødende, var ikke sånn her med førstemann...
Har sånn ubehag nederst i magen av og på. Ble tatt inn til sjekk på sykehus på onsdag og alt var fint. Hadde 2+ Ketoner og 1+ blod. Ikke så rart siden jeg har svangerskapsdiabetes og prøver å begrense karbohydrater, samt at jeg den dagen spiste litt lite...

cervix var ca 6 cm (unormalt lang sa fødselslegen som undersøkte meg) :D sååå ingen tegn til fødsel eller Urinveisinfeksjon så vidt jeg vet om...

flere som kjenner på en del ubehag nederst i magen? Mensensmerter typ??
 
Ja! Men slått meg til ro med at det er luftsmerter og må på do sånn ordentlig.

Jeg har og laktoseintoleranse...
 
Jeg tenkte umiddelbart på luft eller fordøyelsesproblemer. Eventuelt om det er en form for kynnere eller strekksmerter?
 
Annengangsfødende, var ikke sånn her med førstemann...
Har sånn ubehag nederst i magen av og på. Ble tatt inn til sjekk på sykehus på onsdag og alt var fint. Hadde 2+ Ketoner og 1+ blod. Ikke så rart siden jeg har svangerskapsdiabetes og prøver å begrense karbohydrater, samt at jeg den dagen spiste litt lite...

cervix var ca 6 cm (unormalt lang sa fødselslegen som undersøkte meg) :D sååå ingen tegn til fødsel eller Urinveisinfeksjon så vidt jeg vet om...

flere som kjenner på en del ubehag nederst i magen? Mensensmerter typ??

Ja, av og på hver eneste dag. Cervix på 4.1 cm og alt er i skjønneste orden ellers.
 
Annengangsfødende, var ikke sånn her med førstemann...
Har sånn ubehag nederst i magen av og på. Ble tatt inn til sjekk på sykehus på onsdag og alt var fint. Hadde 2+ Ketoner og 1+ blod. Ikke så rart siden jeg har svangerskapsdiabetes og prøver å begrense karbohydrater, samt at jeg den dagen spiste litt lite...

cervix var ca 6 cm (unormalt lang sa fødselslegen som undersøkte meg) :D sååå ingen tegn til fødsel eller Urinveisinfeksjon så vidt jeg vet om...

flere som kjenner på en del ubehag nederst i magen? Mensensmerter typ??

Jeg har kjent det mye i det siste etter at hun la seg med hodet ned. Presser mer og føler jeg klarer å bevege meg mindre nå enn før hun snudde seg.
 
Jeg kjenner også på dette. Har også samme smertene øverst ved mellomgulvet. Tenker det er strekksmerter, evt magemuskler som gir etter. Har revet en magemuskel før og det kjennes litt slik ut, men ikke så vondt som da. Idag var jeg skikkelig plaget en stund, tett før jeg vurderte å ringe føden. Her ligger hun med hodet ned da
 
Jeg kjenner også på dette. Har også samme smertene øverst ved mellomgulvet. Tenker det er strekksmerter, evt magemuskler som gir etter. Har revet en magemuskel før og det kjennes litt slik ut, men ikke så vondt som da. Idag var jeg skikkelig plaget en stund, tett før jeg vurderte å ringe føden. Her ligger hun med hodet ned da

Jeg fikk beskjed om å kjenne etter slike smerter ved mellomgulvet i forbindelse med mulig svangerskapsforgiftning. Kanskje du bør ringe føden å høre likevel? Kan jo være hva som helst da, som f.eks gallestein som er mer vanlig som gravid. Kommer litt ann på hvor smerten sitter, men skader ikke å høre?
 
Jeg fikk beskjed om å kjenne etter slike smerter ved mellomgulvet i forbindelse med mulig svangerskapsforgiftning. Kanskje du bør ringe føden å høre likevel? Kan jo være hva som helst da, som f.eks gallestein som er mer vanlig som gravid. Kommer litt ann på hvor smerten sitter, men skader ikke å høre?
Den er mer på siden, og merker det mest når jeg snur meg osv. Så tenker fet er musklene. Bt og urin etc er helt fint
 
Den er mer på siden, og merker det mest når jeg snur meg osv. Så tenker fet er musklene. Bt og urin etc er helt fint

Da så :) hvis det er på høyre side og smertene blir ganske skarpe og ubehagelige så kan det være gallestein. Hvis det er i sammenheng med at du snur deg så tyder det vel kanskje mest på musklene ja :D
 
Her har jeg også smerter eller press i nedre del av magen, men ofte er det i sammenheng med at baby styrer på eller strekker seg ut(ligger med hode godt nedover) .. kan også kjenne de mens en kynner står på eller noe før jeg må skikkelig på do for å tisse :facepalm::bag:

Har også bare slått meg til ro med at kroppen jobber, er ikke noe ubehagelig vondt.. og kan huske fra forrige svangerskap at det var likt da også :wacky:
 
Min lå i tverrleie når jeg hadde så vondt. Så jeg tror kanskje at jeg hadde vondt pga det :p
 
Back
Topp