Ubehag nederst i magen, d verker på en måte

Tuttelure

Forumet er livet
Junilykke 2020 ♡
Augustlykke 2022 ❤️
Kjent sak? Var tissetrengt på tur. Måtte vente litt for lenge før j kom meg inn på do. D liksom verker og er ubehag hele tiden i ettertid.
 
Kjent sak? Var tissetrengt på tur. Måtte vente litt for lenge før j kom meg inn på do. D liksom verker og er ubehag hele tiden i ettertid.

Jeg får alltid litt sånn smerter etter jeg har tømt blæra, litt sånn strekk/svie på en måte :p
 
Jeg får alltid litt sånn smerter etter jeg har tømt blæra, litt sånn strekk/svie på en måte :p

Har vært slik i to timer.. men d er vel bare tøyd litt/trangt
 
Har vært slik i to timer.. men d er vel bare tøyd litt/trangt

Er nok bare ligamentene som er strekt på grunn av den fulle blæra! :) Jeg hadde jo en dag i forrige uke der det svei i hele magen hele dagen! Var nok pga strekte ligsmentbånd.
 
Jeg får sånn smerte hver dag, jeg.
 
Godt å høre flere kjenner på slikt ubehag om d er lov å si d. :)
 
Har det også på akkurat samme måte. Men det varer ikke like lenge. Men føles ut som jeg skal prøve å tisse ut en ball :dead:
 
Lille som presser nedover sikkert, en av de ubehagelig tingene ved å være gravid. :sour::eek:
 
Da jeg var på OUL for 3 dager siden, kunne jordmora se at den lille lå mot blæren min.
"kjenner du trykk mot blæra" spurte hun, og forklarte mens hun pekte på skjermen.
 
Back
Topp