Ubehag i magen

Karoline_

Flørter med forumet
Fleire som har vondter i magen?
Her har eg plutselig fått vondt framme på magen nettså,men bare når eg står...blir jo t at eg ligge for da mestakjennes litt ut som konstant strekk,dinna frøknå ligge med føttene sine godt nedi,og sparke meg långt nede i utgangen føles da som..men vett ikkje om da kan ha sammenheng

Har og ekstremt vondt mitt i mellom der nereinnbille meg at det e ein slags bekken plage,trur da ska bli nåken långe 15 veker før babyen komme
Sjøl om 15 uker ikkje hørte så møkje ut akkurat no
 
Hatt sånn med de to andre. Kom når jeg begynte å få stor mage og huden strakk seg mye. Jeg la meg ikke ned fordi den strekken ble i grunn av de verre og verre.
 
Jeg har også en del vondt i magen slik du beskriver, det strekker liksom inne i magen nederst, spesielt hvis jeg har beveget meg mye en dag, da blir det vondt bare jeg går vanlig men hjelper med en gang jeg legger meg godt tilbake og slapper av. Kjenner også på at dette blir noen lange uker frem til termin!
 
I dag har eg prøvd å tutle litt ute i hagen,ingen stor påkjennelse egentligt men etter på såååå mye ubehag i magen at jeg har måttet ligge hele ettetmiddagen
Prøver å finne ting å tutle på med siden jeg er 100% sykemeldt,men begynner å bli vanskeligt.
Gi meg litt mer som og varme så kan jeg ligge å sole meg heller
 
Fleire som har vondter i magen?
Her har eg plutselig fått vondt framme på magen nettså,men bare når eg står...blir jo t at eg ligge for da mestakjennes litt ut som konstant strekk,dinna frøknå ligge med føttene sine godt nedi,og sparke meg långt nede i utgangen føles da som..men vett ikkje om da kan ha sammenheng


Har og ekstremt vondt mitt i mellom der nereinnbille meg at det e ein slags bekken plage,trur da ska bli nåken långe 15 veker før babyen komme
Sjøl om 15 uker ikkje hørte så møkje ut akkurat no

Høres typisk ut som kynnere. Jeg har også en del av de for tiden. Plutselig så strammer hele nedre del av magen seg. Særlig hvis jeg er litt for aktiv eller noe. Har heldigvis ikke kjent så mye til plager i bekkenet. Men føler med deg:shy:
 
Ligamentsmerter kanskje? Det har jeg vært plaget med både dette svangerskapet og forrige. Kommer når jeg er oppreist eller går, og merker det liksom på undersiden av magen. Går jeg tur stopper jeg opp litt og prøver å gå litt saktere :)
 
Ja kan væra ligamentsmerter,vore skikkelig gale dei siste dagene så har tatt da veldig med ro:) kynnere har jeg utenom så dei er jeg vant til.hadde kynnere ofte dei siste vekene med med nr 2,da jeg var inne på sykehsuset på 11 dagen på overtid fikk jeg beskjed om at jeg hadde rier og at de ville avvente å se om ting startet av seg selv,...selv om jeg sa at det bare var kynnere like dei jeg hadde hatt i 3 veker;)

Rekner med at kynnerene komme til å bli værre etter hvert,men skal nok overleve vondtene denne gangen også :)
 
Back
Topp