ubehag i mage/ underliv

En baby til :)

Glad i forumet
Er det noen andre her inne som bruker å få ubehag laaangt nede i magen, eller i underlivet, litt langt oppi systemet da :p Kjennes ut som det stikker eller river litt oppi der.. har vart i ganske lang tid, ihvertfall ett par uker. Det har imidlertid blitt verre, nå får jeg det flere ganger om dagen... Kan det være kynnere/ nedpress/ bekkenløsning eller noe annet? har nylig levert urinprøve å den er helt i orden..
 
Har kun hatt i underlivet/lysken, går ut frå at det eg har er ligamentsmerter frå når livmora strekker seg :)
 
Kjenner det tøyer og strekker seg der nede som kan være ubehagelig, men for min del så kaller jeg det ikke smerter.
 
  • Liker
Reactions: H27
Kjenner det tøyer og strekker seg der nede som kan være ubehagelig, men for min del så kaller jeg det ikke smerter.
Sånn opplever jeg det også, kjennes litt mer ut som stikk som kommer i løpet av dagen :)
 
Igår var jeg og shoppet noen timer og merket at jeg fikk vondt i ryggen. Når jeg hadde lagt meg for kvelden kjente jeg at jeg hadde litt vondt i området mellom nederste del av magen og underlivet eller øverst i underlivet på en måte..spesielt på den ene siden. Kom litt sånn pulserende "smerter" og ømt dersom jeg trykket der (som om du trykker på et blåmerke). Jeg har ikke peiling på hva det kan være, men etter litt søk på google så jeg at det går an å ha bekkenløsning som sitter framme, ved symfysen/skambenet..det kan komme spesielt etter en dag med mye gåing og vondt i ryggen...håper inderlig ikke at det er starten på det!! Jeg skal til ordinær ultralyd imorgen, så tenkte å høre med jordmoren hva det kan være....
 
Back
Topp