Ubehag i leggen

MiniSnella

Elsker forumet
Har noen av dere opplevd ubehag/smerter i leggen(e)?
I venstre fot hos meg føles det ut som om det kommer til å krampe seg, veldig ubehagelig. Vært der i noen dager nå.

Om det ikke gir seg så ta en sjekk hos legen. Hvertfall om det ikke har noen logisk forklaring som at du har strukket en muskel eller liknende.

Vet ikke om det er det samme jeg har, men jeg har ofte når jeg er sliten en ubehagelig, kriblende, "kløende" smerte i leggene. Legen min sa at det var noe som het "restless legs", og at noen gravide ble plaget med dette. Fikk beskjed om å ta magnesiumtilskudd, og det har hjulpet meg mye! :)

Jeg hadde mye kramper i leggene forje svangerskap, og kan kjenne tendenser til det nå viss jeg har trenet på ettermiddagen, da kan jeg fort få kramper på kvelden/natta. Forje gang tok jeg magnesium tilskudd, det er krampedempende og muskel avslappende :)

Føler jeg har hørt at det kan være normalt, men jeg har ikke trent i det siste. Men får høre med legen når jeg skal der om en uke eller to.
Stort sett kjenner jeg ikke særlig til det og hjelper med massasje når det kommer men ubehagelig er det.

Back
Topp