Uansvarlig?

Nei så lenge man har barnevakt til ungen og dem ikke henter h*n før dem er edrue så er det vel greit! [:)]

hver helg syns jeg er litt drøyt..
men det er absolutt lov å ta seg en fest[:D]

JAAAAAAAAAA hva skal man feste hver helg for når man har fått barn??

ORIGINAL: schnuppa

Enig!

Uansvarlig er vel feil ord. Så lenge en sørger for at ungen har det bra mens enn er ute. Så mener jeg at det må være opp til hver enkelt hvordan man velger å leve livet sitt. Men om ungen blir satt bort til x antall tvilsomme barnevakter. Ja da mener jeg det er uansvarlig

ORIGINAL: m@mma282©

ORIGINAL: Lucky-Devil85

Nei så lenge man har barnevakt til ungen og dem ikke henter h*n før dem er edrue så er det vel greit! [:)]

greit nok det men å feste hver helg blir vel kanskje feil om man har barn!

Hver helg blir vel ganske mye til slutt, men hvis det er det dem vil så for all del, så lenge ungen ikke er oppi det! Men skjønner ikke at dem gidder eller orker..

Jeg personlig hadde garantert ikke orket det. Jeg synes det er veldig kos å være hjemme sammen med sambo og Emma i helgene jeg da. Men en fest nå og da synes jeg er greit. Det å feste hver helg hører liksom til den tiden man raste fra seg før man ble gravid...Men det er min mening.

ORIGINAL: ~jentemamma~

synes ikke noe om det..[8|]

hver helg er vel litt drøyt , skal du ikke finne på noe med barna dine da feks aktiviteter og kose dere sammen[&:] syntes det er viktig for barna at de opplever det sammen med foreldrene sine[:)]

Ja, hver helg er mer enn normalt! og mer enn jeg ville si var ok!

ORIGINAL: !lykkepillen©

ORIGINAL: Toyah

Uansvarlig er vel feil ord. Så lenge en sørger for at ungen har det bra mens enn er ute. Så mener jeg at det må være opp til hver enkelt hvordan man velger å leve livet sitt. Men om ungen blir satt bort til x antall tvilsomme barnevakter. Ja da mener jeg det er uansvarlig

signerer disse kloke ord[:)]

æ åsså[:)]

men d e vel ikkje SÅ normalt å drikke vær helg e d? LITT teit å drikke vær helg når ungen e litn liksom
annavær helg e vell mere vanli, men men.. opp til vær enkelt!

ORIGINAL: schnuppa

Samme tenker jeg. Synes liksom ikke det passer seg. Men det er nå min mening.

akkurat sånn føler jeg det og. er ute mellom en til to ganger i mnd, enten så har vi barnevakt eller så bytter jeg og sambo på å gå ut.
men jeg får jo utrolig dårlig samvittighet de gangene han sover borte.
føler at jeg er mye ut men det er kanskje ikke så ofte.
liker det ikke de gangene ihvertfall, men man har behov for å gå ut en gang i blant[:)]

ORIGINAL: Tackoma

Synes ikke noe om foreldre som fester hver helg, selv om ungen ikke er oppi det på noen måter...det går liksom an å ta seg litt sammen når man har små barn!

Ser liksom ikke vitsen...

enig,det finnes liksom viktigere ting man kan bruke pengene på!!![;)]

jeg personlig gjør det ikke selv, opp til andre hva de vil gjøre. men jeg syntes det er bedre å kose seg hjemme med ungene og lage litt god mat og finne på ting med de enn å bare skuffe de vekk til barnevakt hver helg.
jeg vet jeg ikke hadde likt det hvis jeg var liten.

næ...så lenge man har barnevakt, så er det jo viktig å tenke på seg selv og, ikke bare barna...men såklart hver helg blir jo litt feil, det må jo være mulig å finne på noe med barna sine og tross alt, det er jo vel så koselig det [:D]

Synes ikke det er uansvarlig dersom barna har barnevakt eller er hjemme med pappan, men er ikkeno for meg.

Back
Topp