Uansett hvor krevende eller travel hverdagen er ...

Cadillac

Forumet er livet
August 2018
Sommerfuglene
Noen som så Hodgez half dozen som gikk på tv? De fikk jo femlinger og hadde allerede en liten en på 1,5 år [emoji28] Ganske glad det ikke er meg [emoji85]
 
Glad jeg venter bare 1, men får to som bruker bleie.
 
Hehe, fælt å si det - men litt godt å se at andre har det verre :p:hilarious:
 
For meg virker liksom det å få mer enn tre på én gang helt crazy. Naturstridig rett og slett, man har hverken armkrok eller fang nok alene.
 
For meg virker liksom det å få mer enn tre på én gang helt crazy. Naturstridig rett og slett, man har hverken armkrok eller fang nok alene.
3 på en gang er vel allerede over i sliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitsomt. Tror jeg hadde slitt nok med tvillinger.
 
3 på en gang er vel allerede over i sliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitsomt. Tror jeg hadde slitt nok med tvillinger.

Joda, jeg er enig i det også jeg - blir jo stresset bare av tanken. Men jeg klarer liksom å se for meg at inntil tre SKAL da gå an. Mer enn det virker derimot hinsides and beyond, for alvor.
 
Joda, jeg er enig i det også jeg - blir jo stresset bare av tanken. Men jeg klarer liksom å se for meg at inntil tre SKAL da gå an. Mer enn det virker derimot hinsides and beyond, for alvor.
Tror jeg ville gitt opp fullammingen med 3..... Kunne gått.....
 
Godt at man i Norge hadde fått en del hjelp i slike situasjoner... En to og tre hadde gått helt greit tror jeg. Travelt men greit. 5 derimot er jo nesten umenneskelig
 
Ja, vi er heldig stilt som sådan, og de nye foreldrepengereglene er jo veldig gunstige for de som får flere barn samtidig.
 
Back
Topp