UAKTUELLE navn?

Nommiz

Forelsket i forumet
Er det nokon navn du veit at du iallefall IKKJE vil bruke?

Før syns eg Alexander var eit kjempeflott navn, men etter at eg begynte å jobbe som lærar, må eg dessverre sei at navnet er uaktuellt!

Det er ikkje meininga å fornærmer nokon, altså... [:)]

Linnea,  Leah,Sofie, Thea, Jonas, Marius, Jonathan,Bernt- Kåre, Ragnar....tja...noen av de.Har egentlig ganske mange navn som er uaktuelle, men det tar for lang tid å skrive opp[8D]

Det er et par navn som en forbinder med mennesker en ikke har no særlig godt forhold til/ ikke liker osv.
Hører en det navnet popper det opp et bilde av den personen med det samme....

ORIGINAL: **Haley**

Linnea,  Leah,Sofie, Thea, Jonas, Marius, Jonathan,Bernt- Kåre, Ragnar....tja...noen av de.Har egentlig ganske mange navn som er uaktuelle, men det tar for lang tid å skrive opp[8D]

Bob-Kåre er vel ikkje navn som står høgt i kurs... [:)]
Kva med Snefrid?

ORIGINAL: kricam

Det er et par navn som en forbinder med mennesker en ikke har no særlig godt forhold til/ ikke liker osv.
Hører en det navnet popper det opp et bilde av den personen med det samme....

Sign!

Har maaaange navn som er uaktuelle. Jeg og sambo jobber også som lærere, så er endel dårllige navnassosiasjoner ute og går.

Linus, hadde vært litt dumt med 2 barn med samme navn [8D][8D][8D][8D]
Ellers, Bob-Kåre, Godtfrid, Eivind (pent navn, men personlige grunner), Kurt. Det var de jeg kom på i farten

ORIGINAL: Nommiz

ORIGINAL: **Haley**

Bob-Kåre er vel ikkje navn som står høgt i kurs... [:)]
Kva med Snefrid?

Bob-Kåre er kanskje ikke helt aktuelt nei.....heller ikke Puppi Mensen[8D]  Snefrid er litt spesielt og ikke helt min smak[;)]

Mia, Elisabeth, Silje, Christine, Mari, Lisa, Lise, Marthe,
Kristine, Lene, Lena, ++++++++

Jonas, Martin, Marius, Simen, Simon, +++++

Ja. Endten er de opptatt eller så er det bare for at eg
ikkje kan fordra personer [:)]

Uff håper ikke jeg fornærmer noen nå... hehe

Men mange navn som er helt uaktuelle. De navna som de fleste reagerer på selvfølgelig, som feks Bobb-Kåre eller Odd-Kåre-Harry-Lars. ( For JA det er faktisk en som heter det... [8|])

Men jeg vil ikke ha disse navnene: Victoria, Charlotte, Madeleine, Christoffer, Marius, Andreas, kunne fortsatt lenge.
Men poenget er at jeg ikke vil ha navn hvor det blir Silja A, Silje B og Silje C i klassen.
Heller ikke navn som jeg assosierer med andre jeg kjenner\har hørt om osv...
Og noen navn blir desverre ødelagt av personer som man ikke liker.. hehe

PS Her er navna foreløpig bestemt! [:D]

Tror vi nesten blir litt yrkesskada når det gjelder navn jeg, vi som jobber i oppvekst/utdanning [:D][:D][:D] Har maaaange navn som er uaktuelle jeg i allefall!! [:D]

ORIGINAL: litjpia.tm

Tror vi nesten blir litt yrkesskada når det gjelder navn jeg, vi som jobber i oppvekst/utdanning [:D][:D][:D] Har maaaange navn som er uaktuelle jeg i allefall!! [:D]

Enig! [8D]

Har noen navn som er uaktuelle. Det er forskjellige grunner til det. For eksempel som mange andre sier, så får en automatisk dårlige assisasjoner til noen navn. Ellers er det noen navn som er brukt mye i min vennekrets/nærområde så da blir det uaktuelt med disse navnene selv om de kanskje er fine. Et eksempel er Jenny, som jeg syns egentlig er fint. Har ei venninne som heter det, men samtidig har 5 jenter jeg kjenner ganske godt kalt sine jenter for Jenny. Da blir det litt mange Jennyer å holde styr på [;)]

Back
Topp