uadressert post?

x1xBitzyh

Forumet er livet
hva gjelder dette for? er det KUN reklame?

Nå har vi hengt opp hele 2 klistermerker og likevel kommer det uadresserte aviser (med reklame inni, lefdal og div) og flygere fra kirken...!!

godt å høre det ikke kun er her!... hmm... kanksje invistere i en postkasse de kun går an å få brev inn i?[8|] finnes det?

Blir så sint hver søndag jeg går i postkassa for å HIVE dritt og søppel fra postkassa!

ORIGINAL: skravlehue

hvis dere fremdeles får reklame i postkassa etter å ha satt opp klistremerke med "uadressert reklame? nei takk!", så vil jeg anbefale om å klage på det! Ring eller send mail til posten. for har man et slikt merke så skal det IKKE uadressert reklame i postkassen.... Reklame fra andre instanser enn posten er litt vanskeligere å klage på, men skal ikke være umulig.
hilsen en som har jobbet i posten..

det er jeg enig i..jeg jobber som postbud,og det er faktisk ikke så vanskelig å se de klistemerkene,men mindre du har putta de inni,som noen lure folk gjør [8D][:D] skjønner godt at det er frustrerende å få når du ikke ønsker det.

jeg har satt opp både en svart og grønn lapp og en gul og rød lapp med nei takk på. (og ikke inni postkassa[8D], der feilen ligger tur?[8D])

Selve posten skal jeg ikke klage på, med mindre de deler ut gratisaviser på lørdager![8D]

Back
Topp