(u)nyttig kunnskap?

• Trådstarter Trådstarter snupsidupsi
  • Opprettet Opprettet
S

snupsidupsi

Guest
Ting man ikke tenker på:

¤ Det er umulig å slikke seg selv på albuen.

¤ En krokodille kan ikke strekke ut tungen sin.

¤ Hjerte hos en reke ligger i hodet.

¤ Det er fysisk umulig for en gris å kikke opp på himmelen.

¤ Mer enn 50% av jordas befolkning har aldri mottatt eller foretatt en telefonoppringing.

¤ Hester kan ikke spy.

¤ Hvis du nyser for hardt, kan du brekke et ribben.

¤ Hvis du forsøker å holde igjen et nys, kan du sprenge et blodkar/en blodåre i hode eller nakken og derav dø på et øyeblikk.

¤ Et kvekk av en and gir ikke ekko, og ingen vet hvorfor.

¤ Hjernen din består av 80% vann.

¤ Lighteren ble oppfunnet før fyrstikken.

¤ Ingenting rimer på pølse.

¤ De fleste lebestifter inneholder fiskeskjell.

¤ Myggspray er ikke avskrekkende for myggen. Myggsprayen blokkerer bare myggens sensorer slik at den ikke vet at du er der.

¤ Esler dreper flere mennesker hvert år enn flyulykker.

¤ Øyet til en struts er større enn hjernen dens.

¤ Hjerterkongen er den eneste som ikke har bart.

¤ En tarantell kan leve i to år uten å spise.

¤ Perler smelter i eddik.

¤ Skilpadder kan puste gjennom baken.

¤ En pingvin kan hoppe nesten to meter rett opp.

Takk for nyttig informasjon :-) Og det punktet med å holde igjen en nys, kan resultere i brukket ribbein kan jeg bekrefte her og nå :-) Aaau..

Pølse, hølse, jølse, fjølse, dølse, mølse, rølse... Ikke det nei..... Var jeg den eneste som prøvde??? [8D]

Arti med sånne ting [:)]
Men vet du, Mølse rimer på pølse... det er en matrett av melk fra vestlandet, en klumpete suppe visstnok.. Jeg ble satt på plass en gang jeg påstå ikke noe rima nemlig [;)] Men aner ikke om det er sant, aldri sett suppa selv [;)]

ORIGINAL: Molly80

Arti med sånne ting [:)]
Men vet du, Mølse rimer på pølse... det er en matrett av melk fra vestlandet, en klumpete suppe visstnok.. Jeg ble satt på plass en gang jeg påstå ikke noe rima nemlig [;)] Men aner ikke om det er sant, aldri sett suppa selv [;)]

Ja, mølse tenkte eg på og, så akkurat den faktasetningen der blir feil![:D]

ORIGINAL: Tirnanog

Pølse, hølse, jølse, fjølse, dølse, mølse, rølse... Ikke det nei..... Var jeg den eneste som prøvde??? [8D]

hehe nei du var ikke den eneste som prøvde. jeg prøvde å slikke emg på albuen også jeg.. godt gubben har reist på tur :)

Mølse???? Vestlending jeg, men har aldri hørt om mølse-suppe [8|]

Ikke jeg som har samlet alt dette altså. Bare klipp og lim.

Stusser litt over det med esler jeg..... Hvis det skjer en flyulykke (som det jo skjer minst gang i året føler jeg), så dør det jo ofte 2-300 mennesker. Går da virkelig ikke an at esler tar livet av flere mennesker enn dette???? [8|]

ORIGINAL: Tirnanog

Mølse???? Vestlending jeg, men har aldri hørt om mølse-suppe [8|]

samme her[8D]

Back
Topp