Uæ- bekymret, blødning

Jeg har i blødd i nesten alle mine svangerskap! Har hatt 6 svangerskap, der to har endt i sa. Er gravid i 6. Svangerskap nå. Med første blødde jeg bare pittelitt i uke 19, alt fint, født til termin! Andre svangerskap fikk jeg styrtblødning i uke 6/7 og det endte med sa. Tredje svangerskap fikk jeg på ny styrtblødning i uke 6/7, der gikk alt fint, født til termin! Fjerde svangerskap gikk jeg og småblødde både rødt og brunt fra positiv test til uke 7 endte da i sa med tvillinger. Femte svangerskap hadde jeg en liten blødning i uke 5 ish og alt gikk fint, født til termin. Dette svangerskapet startet med en blødning som jeg trodde var mensen siden det kom endl blod, en uke før ikm. Stoppet etter 4-5 timer. Dagen etter hadde jeg helt syke menssmerter hele dagen så mye at jeg måtte ta paracet, men blødde ikke før jeg nøs og kjente det «rev» til i livmoren. Da kom en liten rosa blødning. Blødde på nytt litt over en times tid eller så på ikm, siden har jeg ikke blødd.. men nå er jeg bare 4+4 enda.
Det er veldig vanskelig å vite om det går bra eller ikke, men felles for mine svangerskap og aborter er at jeg har hatt magefølelsen på at det kom til å gå bra i de svangerskapene det har gjort det, og ikke i de andre.. masse lykke til i morgen, håper du får positivt svar:love7

Takk <3 men den magefølelsen synes jeg er vanskelig! Nå har jeg blødd litt, men bare litt, de siste tre dagene. Håper ikke det fortsetter og er starten på noe :bored: har ingen magefølelse :dead:

Var til legen i dag ja, hun undersøkte og fant det samme, og tok blodprøve /HCG, ny på fredag. Så krysser fingrene :happy:
 
Godt det ikke har sunket i allefall. Vet egntlig lite om sånn går det ikke Ann å få en tidlig ultralyd da?

Frustrerende fredag ettermiddag, legen var ikke der ,heller ikke hele neste uke ... Føler jo at det ultralyd er det eneste som kan gi svar nå, men det vil de vel ikke henvise til... Uten videre.
 
Frustrerende fredag ettermiddag, legen var ikke der ,heller ikke hele neste uke ... Føler jo at det ultralyd er det eneste som kan gi svar nå, men det vil de vel ikke henvise til... Uten videre.
Ring gyn eller føden på sykehuset og si hvordan ståa er. Gjorde jeg den gangen jeg hadde en MA. Ringte fredag kveld og fikk komme lørdag. Riktig nok mange timer venting på sykehuset
 
Ring gyn eller føden på sykehuset og si hvordan ståa er. Gjorde jeg den gangen jeg hadde en MA. Ringte fredag kveld og fikk komme lørdag. Riktig nok mange timer venting på sykehuset

Det er fristende ja, jeg går til grunne av og ikke vite. Har fått veldig dårlig magefølelse nå , og den blir selvfølgelig verre og verre ved å Google...

Hadde ca 16000 på onsdag på hcg, nesten 17000 i dag, under 1000 i stigning.
 
Det er fristende ja, jeg går til grunne av og ikke vite. Har fått veldig dårlig magefølelse nå , og den blir selvfølgelig verre og verre ved å Google...

Hadde ca 16000 på onsdag på hcg, nesten 17000 i dag, under 1000 i stigning.
Ring sykehuset og forklar. Så kan det henne du slipper å vente helt til mandag ☺️ jeg ringte kun på føden forklarte min ståe så spurte hun gyn ☺️
 
Ring sykehuset og forklar. Så kan det henne du slipper å vente helt til mandag ☺️ jeg ringte kun på føden forklarte min ståe så spurte hun gyn ☺️

Ringte legevakten, og hun kontaktet gyn. De skulle ta meg inn i morgen om det var kapasitet, eller så skulle jeg ivertfall få komme inn over helgen :Heartred Uansett , jeg er stålsatt for dårlige nyheter , det har vært rart og så annerledes fra sist graviditet hele veien. Men før jeg blødde må jeg innrømme at jeg hadde ikke tenkt tanken at det var slik disse ukene skulle bli. :Heartpink
 
Ringte legevakten, og hun kontaktet gyn. De skulle ta meg inn i morgen om det var kapasitet, eller så skulle jeg ivertfall få komme inn over helgen :Heartred Uansett , jeg er stålsatt for dårlige nyheter , det har vært rart og så annerledes fra sist graviditet hele veien. Men før jeg blødde må jeg innrømme at jeg hadde ikke tenkt tanken at det var slik disse ukene skulle bli. :Heartpink
Godt å høre. Håper du kommer inn i morgen ❤️❤️❤️❤️
 
Hvordan går det? :Heartred


Vært på ultralyd i dag, veldig rart , men han såg et bankende hjerte! :Heartpink utrolig rart ,etter en helg full av bekymringer og krisemaksimering. Men han skjønte ikke hvorfor hcg var som den var , venter på nytt svar der fra i dag. så tørr ikke håpe helt enda, den må jo stige. Men han mente jeg var komt 2 uker kortere enn jeg trodde ,noe som vil si at jeg bare var 3 uker på vei da jeg fikk positiv graviditetstest? Det var jo veldig tidlig .
 
Vært på ultralyd i dag, veldig rart , men han såg et bankende hjerte! :Heartpink utrolig rart ,etter en helg full av bekymringer og krisemaksimering. Men han skjønte ikke hvorfor hcg var som den var , venter på nytt svar der fra i dag. så tørr ikke håpe helt enda, den må jo stige. Men han mente jeg var komt 2 uker kortere enn jeg trodde ,noe som vil si at jeg bare var 3 uker på vei da jeg fikk positiv graviditetstest? Det var jo veldig tidlig .
Men da er det fortsatt et veldig positivt håp med hjerte som banket? Krysser alt jeg har for deg :Heartred
 
Hvordan går det med deg? Ble det noen ultralyd i dag ❤️

Det var visst noe kluss, selvsagt, i helga og fikk ikke komt til , og jeg som dessverre ikke ville mase... Men fikk time i dag ivertfall, og ny time om en uke, veldig glad for det :Heartpink klarer ikke helt å roe meg enda merker jeg. Rar stemning når han såg hjertet slo og min samboer felte tårer :Heartpink
 
Men da er det fortsatt et veldig positivt håp med hjerte som banket? Krysser alt jeg har for deg :Heartred

Takk :Heartpink Ifølge legen så var det det ja. Jeg er bare så redd det stopper opp nå :Heartpink men han var positiv , skjønte ikke hcg resultat da, og fått time om en uke for å sjekke at det fortsatt er liv :Heartpink
 
Det var visst noe kluss, selvsagt, i helga og fikk ikke komt til , og jeg som dessverre ikke ville mase... Men fikk time i dag ivertfall, og ny time om en uke, veldig glad for det :Heartpink klarer ikke helt å roe meg enda merker jeg. Rar stemning når han såg hjertet slo og min samboer felte tårer :Heartpink
Så bra at det foreløpig går bra da ☺️☺️☺️
 
Back
Topp