Uææ!

Fly

Elsker forumet
Langt ifra planlagt, men veldig ønsket [:D] Føler som om jeg ikke aner hva jeg går til, aldri vært den som har passet barn når jeg var yngre, aldri vært særlig opptatt hvis venninner fikk barn osv... Men etter positiv test så sitter jeg nå her!

Gratulere så masse med spire i magen!! [:)][:)] Velkommen inn til oss!

velkommen og gratulerer så mye!
ikke alt man klarer å planlegge, men kan gjøre det beste ut av situasjonen likevel! ;)

Sign [;)]
ORIGINAL: litjpia.tm

Ja, og når det først skjedde så kjente jeg med hele meg at det ikke kunne vært bedre! Bare litt skummelt atm, hehe

Gratulerer så mye og velkommen hit til oss på Mars 2011 [:D][:D][:D] 
Førstemann her var heller ikke planlagt men det gikk så bra så [:)]

Gratulerer med spiren Og velkommen hit [:D]

Gratulerer med spire! [:)]

Gratulerer så masse Jeg er enig i at det er litt skummelt å være gravid.... men veldig gøy

ORIGINAL: litjpia.tm

Det blir noe helt annet med sitt eget barn enn andres vettu! [;)] Gratulerer! [:D]

Ja, kjenner det allerede. Og tror noe allerede er forandret, for plutselig ser jeg søte babyer og unger overalt!

Gratulerer Fly! Var samme med meg når jeg var gravid med min første, men det har gått veldig greit! Gikk fra partyløve til supermamma på nullkommaniks [;)] Du har en fantastisk tid i møte!!

Jeg er nå gravid me nr 3, ikke planlagt i det hele tatt.. Minstejenta er bare 10,5 mnd.. Litt blandet følelser her nett nå.. Men det går nok bra... Må bare la det synke inn litt

Back
Topp