Nathalie_91
Glad i forumet
jeg så nå akkurat at ei heldig dame hsr flyttet inn i desember gruppa!! Vi er så nærme!!! For meg er det bare 7 1/2 uke igjen til termin, og det er sykt å tenke på!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så langt vil jeg ikke strekke meg: at det har gått alt for fort , men at det faktisk snart kommer et nytt menneske inn i familien og nokså kort tid, det er jo bare helt u-trolig!Tenk på det...! Vet det er lenge siden testen var positiv, men det har på mange måter gått aaltfor fort
Hehe jeg har fått et fantastisk humør disse månedene! Til tross for bekkenløsning, halsbrann, treg mage, kynnere og dårlig søvn! Jeg trives så godt med magen, forberedelser og bare generelt tanken på å bli mor at tiden forsvinner så fort mulig redselen for fødsel begynner å kicke inn for alvor også. . Og at jeg heller bare vil gå som jeg går en stund tilSå langt vil jeg ikke strekke meg: at det har gått alt for fort , men at det faktisk snart kommer et nytt menneske inn i familien og nokså kort tid, det er jo bare helt u-trolig!
Jeg trives så godt med magen, forberedelser og bare generelt tanken på å bli mor at tiden forsvinner så fort
Håper bare finværet kommer tilbake til Oslo så man kan gå litt turer i solen igjen
Jaaaa jeg skal bo ute tror jegSånn sett har vi "valgt" en nydelig termindato: rett ut i sola med barnevogna. Det er så deilig det!
Haha åå det var en fin tid da. Glemmer aldri høsten jeg startet i 10. Aldri følt meg så voksenNå så jeg også at september-mammaer begynte å kjenne spark. Whaaaaat? Det her har gått så fort! Føles litt som da man plutselig gikk i 10.kl og var eldst på skolen. Haha!
April på onsdag. Da kan vi begynne å si at vi har termin NESTE MÅNED