Uææ!! Første desember barn 2015!

Hehe, jeg har tenkt akkurat det samme når jeg har sett dem flytte inn i oktober og november… "Hæ?? Et svangerskap er vel ikke sååå langt?? Helt til neste høst??" Jo, det er så langt. Og snart er vi i mål!

Tenk på det...! Vet det er lenge siden testen var positiv, men det har på mange måter gått aaltfor fort :P

Tenk på det...! Vet det er lenge siden testen var positiv, men det har på mange måter gått aaltfor fort :p
Så langt vil jeg ikke strekke meg: at det har gått alt for fort :p, men at det faktisk snart kommer et nytt menneske inn i familien og nokså kort tid, det er jo bare helt u-trolig!

Så langt vil jeg ikke strekke meg: at det har gått alt for fort :p, men at det faktisk snart kommer et nytt menneske inn i familien og nokså kort tid, det er jo bare helt u-trolig!
Hehe :) jeg har fått et fantastisk humør disse månedene! Til tross for bekkenløsning, halsbrann, treg mage, kynnere og dårlig søvn! :D Jeg trives så godt med magen, forberedelser og bare generelt tanken på å bli mor at tiden forsvinner så fort :) mulig redselen for fødsel begynner å kicke inn for alvor også. . Og at jeg heller bare vil gå som jeg går en stund til

Syns det er så kos og lese i de andre mnd og kjenne meg igjen :)

Tiden fyker forbi ja :-O

Jeg trives så godt med magen, forberedelser og bare generelt tanken på å bli mor at tiden forsvinner så fort :)

Så utrolig deilig at du har det sånn da! Jeg skulle gjerne landet litt mer i øyeblikket jeg også, og ikke vært så drevet av utålmodighet ;) Nyt våren som kommer sier jeg bare! Det er jo egentlig en rolig og fin tid, disse ukene før fødselen. Fødselen er vond, men til å tåle. Smertene gjør at forløsningen og det første møte med barnet blir desto større. Jeg tror ikke jeg har opplevd en større nytelse enn den som kommer etter at smertene fra fødselen er forbi, og jeg kan ligge der og bare hvile og holde barnet i armene for første gang.

Tiden går så fort nå! Det er 6+5 til jeg har termin :o gleder meg fælt, men prøver å nyte resten av tiden også. Håper bare finværet kommer tilbake til Oslo så man kan gå litt turer i solen igjen :)

Tiden flyr! Jeg har 7 arbeidsdager jeg skal jobbe bare, så er det permisjon. Det er både merkelig og deilig å tenke på! Og vips så er lillemor her. Bare 6 uker igjen!! :O Litt skrekkblandet fryd at fødsel nermer seg kjenner jeg.

Nå så jeg også at september-mammaer begynte å kjenne spark. Whaaaaat? Det her har gått så fort! Føles litt som da man plutselig gikk i 10.kl og var eldst på skolen. Haha!
Haha åå det var en fin tid da. Glemmer aldri høsten jeg startet i 10. Aldri følt meg så voksen :P

er så glad det nærmer seg...føler de første 12 ukene var sååååå lange.til jeg fikk fortelle:))

April på onsdag. Da kan vi begynne å si at vi har termin NESTE MÅNED :D

Ganske sprøtt hvor fort tiden har gått. Nå har aprildamene begynt å poppe babyer for fullt! Snart vår tur jenter <3

Liten gutt i mai <3 Termin 27.05.15

Jeg har bare 3 1/2 uke til termin, så blir spennende å se om han kommer til termin i april eller overtid og kommer i mai :-) Tiden har gått så veldig fort etter uke 30 synes jeg!

Back
Topp