Uææææ, trange bukser allerede. Flere?

jahoo

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
De trangeste buksene kan jeg bare glemme. Ikke bare fett for jeg kjenner det presser mot livmor. Ubehagelig. Hadde håpet å vente til sommeren med å grave frem gamle gravideklær, men det kan jeg nok se langt etter

Hvor mange uker er du?
Kjenner det litt selv, men er nok masse ektra flesk og luft. :P

Her er det bare et par gamle jeans jeg hadde liggende med lavt liv som passer, ellers bor jeg i joggings & treningstights når jeg er hjemme :P Må nok på shopping på neste lønning..

Jeg er bare 6+3. Ittno. Hjelpes. Har nok lagt på meg litt, men er som sagt veldig hoven langt nede. Livmoren er vel på str med appelsin nå, er den ikke?!

Jeg er bare 6+3. Ittno. Hjelpes. Har nok lagt på meg litt, men er som sagt veldig hoven langt nede. Livmoren er vel på str med appelsin nå, er den ikke?!

Haha, jo, husker jeg leste at den var det forrige uke, og jeg er 7+3 idag!

Magen er fullstendig blåst opp her, var sånn forrige svangerskap også.. Men kjenner det er helt hardt nederst, så er vel noe i tillegg til all lufta :P

Merker det ikke enda. Er 8+6. Men har aldri på meg annet en joggebukser hjemme :-) rett på badet å skifte bukse når jeg kommer inn døra :-D

Merker ingenting her, men har et par ekstra kilo fra før så regner med det går en stund :p

Har hatt problemer med trange bukser siden positiv test:p
Men er sinnsykt oppblåst og veldig treg mage. Er 7+1 i dag

Bruker som regel kosebukse når jeg er hjemme, og vi har heldigvis digge bukser til uniformen på jobb ;)
Har ikke noe større mage, bare orker ikke press på magen :p

Er 6+3 nå, å merker det godt, er veldig godt når en kommer hjem fra jobb å kan slippe magen "fri" i kosebukse :) etter å ha gått i arbeidsbukse som strammer over magen.

Merker det litt her og, er 8+5. Den eneste dongribuksa jeg går med er ei som til vanlig er litt for stor, men nå bruker jeg den bare uten belte. Men synes det nesten var verre i begynnelsen, er ikke like oppblåst nå.

Jeg bruker buksene fra Floyd som er høye i livet, da går det veldig bra :) Føler meg ikke så veldig oppblåst enda, men når jeg går med stramme bukser (f.eks treningstights) får jeg så vondt i magen og blir uvel/kvalm.

Jeg er så oppblåst at jeg nesten ikke får på meg buksene min. Har en super flex fra bikbok som passer, og det er bare fordi den er så sinnssykt stretch i :p

De aller trangeste jeansa blir for ubehagelig nå. Får de jo igjen, men flesket tyter jo over og ser ikke akkurat så fresht ut;)
Så de la jeg bare vekk i dag. Er jo ikke fordi jeg har fått så stor mage enda akkurat, men er oppblåst og de buksene var jo omtrent akkurat når jeg ble gravid. Går mest i tighst og litt videre bukse.

Kjenner ingenting og har ikke gått opp noe i vekt, er 6 uker i morgen ^^ forventer heller ikke å merke noe forskjell på buksene før jeg er rundt 5-6 mnd på vei :) Sist graviditet var jeg så kvalm at jeg la av meg 10 kilo (er 170cm og 73kg og ble ca 63kg) så jeg fikk bare mer å mer plass i buksene mine etterhvert, er i tillegg 3kg mindre nå enn sist gang :) Men en stund tidlig hatet jeg å ha noe rundt livet, f.eks trusa o.l så måtte starte allerede da med gravidbukse og veldig løst undertøy et par uker til det gikk over :)
Nå håper jeg at kvalmen kommer snart slik at jeg vet at denne lille reka er kommet for å bli ! ^^

Har kun en bukse som passer nå, er 8 uker i morgen. Men er veldig oppblåst, og har fått treg mage, pluss at jeg har nok lagt på meg litt. :-P (er ikke bra å være sykemld over tid :-P )

Jeg har ikke fått større mage, men klarer ikke å ha press over magen:confused: så her går det i tights :) har ikke brukt jeans på flere uker :rolleyes:

Back
Topp