Hoppande teltplugg
Forumet er livet
Idag skal de ta bilder i barnehagen, og begge jentene var oppkledd og fine til "den store dagen". Da vi parkerte utenfor barnehagen sitter yngstejenta og sutrer, noe hun ikke pleier, selv ikke tidlig om morgenen.. Jeg går bak til henne, og tror dere ikke hun har spydd i hele setet sitt?
Så jeg måtte bare kle av henne, ta eldste inn, og snu i døra med yngste, og ta henne med hjem.
Litt dumt at hun går glipp av bildedagen da.. Hun får ta portrettbilder neste torsdag, sammen med en annen avdeling, men hun får jo ikke være med på gruppebildet :/ Hun er fin i formen da, ikke dårlig, og har spist fire skiver til frokost, så jeg mistenker at det er jordbæret hun spiste før barnehagen som gjorde at hun kastet opp..
Litt dumt at hun går glipp av bildedagen da.. Hun får ta portrettbilder neste torsdag, sammen med en annen avdeling, men hun får jo ikke være med på gruppebildet :/ Hun er fin i formen da, ikke dårlig, og har spist fire skiver til frokost, så jeg mistenker at det er jordbæret hun spiste før barnehagen som gjorde at hun kastet opp..