Tyveri

Håpefull34

Betatt av forumet
Marsboerne2017
Etter en nydelig dag hos familien til kjæresten min, kommer jeg hjem til vinduene på soverommet på vidt gap..

Før jeg går inn døra ser jeg at smykkeskrinet mitt står åpent og vendt ut mot bakgården.......

Jeg låser meg inn, og noen har vært inn i vinduet og forsynt seg med arvegods ,klokker osv fra smykkeskrinet mitt...

Jeg er SÅ Lei meg:(....

Arvegods fra besteforeldre som ikke lenger lever...gifteringer....Gaver..
Ting med STOR Affeksjonsverdi...Jeg er så forbanna og lei meg...

Jeg deler bakgård med 6 andre leiligheter, og jeg har bodd her i 8 år! Aldri tenkt tanken på at noe sånt kunne skje....
Vi stoler på hverandre, og passer på...

Så jeg aner virkelig ikke hvem som har gjort dette...Og det er EKKELT å vite at noen bare har forsynt seg av ting som betyr så ufattelig mye for meg...

Jeg skal anmelde...men får jo ikke tingene igjen...:(

Å nei :( Så ekkelt at noen har vært hos deg.
Skjønner veldig godt at du er lei deg.

Stor klem til deg.

Så leit :( Så utrolig dårlig å stjele!!! Og enda verre når det er ting du aldri kan få kjøpt igjen :(

Så utrolig trist :-( Og ikke minst ubehagelig... Affeksjon er det verste noen kan stjele fra andre ♡

Ja, det er fryktelig trist...og jeg er ekstra følsom for tida....Om det er mulig...jeg er ekstremt følsom til vanlig...

Den ene ringen arva jeg av en grandtante som var som en bestemor for meg..Ho døde for noen år siden...Brukte ringen i begravelsen til mannen hennes, for bare noen uker siden.......Og nå er den vekk...Blant flere andre ting....

Huff, så trist :(

Back
Topp