Tyveri av barnevogn

razika

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
Noen som har opplevd å få vognen sin stjålet? Det eneste stedet jeg setter vognen fra meg er på helsestasjonen. Men er jo ingen garanti for at den står der når jeg kommer ut. Jeg tenker litt på en sykkellås. Har dere tenkt noe over det?

Aldri egentlig bekymret meg for det, nei

Nei, men har aldri måtte satt fra meg vognen ute noen plass. Her er vognparkeringen inne på helsestasjonen, men man vet jo aldri.

Her låner de ut sykkellåser på helsestasjonen faktisk :)

Kjøpte sykkellås her om dagen etter at en venninne fikk frastjålet vognen sin. Sannsynligheten er liten, men man vet aldri.

Er vi i byen så låser vi fast vogna :) bruker vi babyzen yoyo'en så kan vi bare pakke den sammen å ta den på skulderen.

Eneste stedet jeg føler det er trygt å sette fra meg vogna er vel egentlig i vogn rommet på helsestasjonen, selv om det ikke er noen garanti for at den står der når jeg er ferdig.

Hørt om flere som har opplevd dette i byen faktisk, men visse steder i oslo kan jo hva som helst bli stjålet desverre... Ellers var det et år her hvor det var ekstremt mye tyveri i barnehagene.... :(

Ikke alltid man får låst den fast til noe, men kan i alle fall låse hjulet fast i understellet, så blir det litt vanskeligere å få den med seg.

Last edited:
Kusina mi i Oslo fikk frastjålet sin.
Jeg har aldri tenkt noe over det. På hs og babysvømming stod den i gangen, på babysang utenfor.

Jeg går så å si aldri i fra den

Ja, har alltid tenkt på det, og parkerer ikke vognen ute. Vogner er dyre og vet om mange som har blitt frastjålet Emmaljunga vogner blant annet

Jeg bruker sykkellås på min vogn. Kjøpte den fordi de på helsestasjonen anbefalte det... De står ikke trygt i vognrommet en gang...

Ikke opplevd å få vognen stjålet men egentlig heller ikke sett den fra meg heller andre steder enn på helsestasjonen og der står den inne i gangen hvor også sekretæren har har mulighet til å se skulle noen prøve seg

Jeg har som regel vogna med meg, og bruker en godt brukt vogn dersom jeg vett jeg muligens må sette den ifra meg en plass jeg er usikker på. Vogn er jammen meg dyrt nok:/

Nei har ikke opplevd det eller tenkt så mye over det, men telefonen min ble stjele fra en lomme på barnevognen mens eg snudde meg vekk for å betale for noe :/

Har sjelden hatt grunn til å sette den fra meg. Det har kun skjedd når jeg har vært i Oslo og da er jeg nervøs og sjekker ofte.

Låste vognen på HS den gangen vognbruk var aktuelt. Dette etter råd fra hs. Det skjedde med jevne mellomrom at foreldre kom ut til vognrommet og vognen var borte :(. Ellers satte jeg aldri fra meg vognen. Trillet ham i den i butikker osv. Hadde vognen inne i gangen i leiligheten vår, så ingen fare der heldigvis.

Back
Topp