Tysvær

Det lurer eg og på.. her på Stord er det ikkje så veldig stort utvalg, så må nok til hgsd for å handle det meste[emoji4]
Jeg føler jeg må til stavanger for å handle, for synes ikke barnas hus i haugesund hadde så mye, og sist jeg var der var kundeservice elendig

Ja eg og syns kundeservicen deira var skikkeleg dårleg når eg var å handla der for nokre år sidan.. ikkje blitt betre alså? [emoji849][emoji849]
Her på Stord har me ein butikk som heiter lillemei. Meinar dei høyrer til babycare, så litt utvalg har dei. Kanskje dei kan bestille inn om det er noko spesielt ein ønskjer og[emoji848]

Ja eg og syns kundeservicen deira var skikkeleg dårleg når eg var å handla der for nokre år sidan.. ikkje blitt betre alså? [emoji849][emoji849]
Her på Stord har me ein butikk som heiter lillemei. Meinar dei høyrer til babycare, så litt utvalg har dei. Kanskje dei kan bestille inn om det er noko spesielt ein ønskjer og[emoji848]

Ja de bestiller nok inn for deg
Men Er alltid noen ting en vil se live før en kjøper. Som feks vogn.
Å vis det ikke er andre enn barnas hus i haugesund tror jeg nok jeg må hjem til stavanger å ta en titt der Å satse på bedre kundeservice der

Ja vogn hadde vert litt greit å kunne teste ut før ein kjøper..
Har du vert på barnashus i det siste? Eg er på jakt etter mountain buggy, men det har dei vell ikkje der sikkert? [emoji849]

Back
Topp