Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeiEr det noen andre fra tysvær/ haugesund her inne? [emoji849][emoji4]
Hei![]()
Hører til i augustgruppa, har termin 3/8 men skal ha tvillinger, så de kommer i julier fra hgsd
![]()
Ikkje heilt, men likevel ikkje så langt i frå [emoji4] bur på Stord[emoji1327]![]()
Noen fra området som vet om det kun er barnas hus på raglamyr som selger vogner her ???
Jeg føler jeg må til stavanger for å handle, for synes ikke barnas hus i haugesund hadde så mye, og sist jeg var der var kundeservice elendigDet lurer eg og på.. her på Stord er det ikkje så veldig stort utvalg, så må nok til hgsd for å handle det meste[emoji4]
Ja eg og syns kundeservicen deira var skikkeleg dårleg når eg var å handla der for nokre år sidan.. ikkje blitt betre alså? [emoji849][emoji849]
Her på Stord har me ein butikk som heiter lillemei. Meinar dei høyrer til babycare, så litt utvalg har dei. Kanskje dei kan bestille inn om det er noko spesielt ein ønskjer og[emoji848]
Ja vogn hadde vert litt greit å kunne teste ut før ein kjøper..
Har du vert på barnashus i det siste? Eg er på jakt etter mountain buggy, men det har dei vell ikkje der sikkert? [emoji849]