tysdag 8 august

*AlleGodeTingErTre*

Glad i forumet
Hei alle sammen[:)]
Har de ein fin dag? Eg har baka karamellkaka idag..skal bli spanande å smake den (har aldri smakt det før). Å no skal eg lage hellekaker å om ei lita stund får eg besøk av ei venninne som bur eit stykkje vekke. Alltid like kjekt å få besøk[:D]

Tihi, tenkte jeg skulle spørre om du hadde vært på føden i natt og[:D] Men bra du slapp det da! Jeg har fått den superblæra, og "nekter" å stå opp for å gå på do om natta!! Så nå er det ikke dovandring før i 7 tiden, når sambo drar på jobb!!
Hvilket instrument spiller du forresten? Spilla i korps før, og instrumentet ligger nede i boden[8|] men med den pusten jeg har nå om dagen tviler jeg på at det hadde kommet noen lyd i det hele tatt[&:]

Og forresten GRATULERER MED over 3000 INNLEGG Actrine!!!!!!!!!!!!!!
Skravlebøtte kalles man da[:D][;)]

Gratulerer med 3000 actrine - flinke skravlebøtta si det!!! [:D]

Jeg har tilbragt dagen ute i hagen med venninne - vi har heklet/strikket, drukket kaffe, spist boller og kost oss.. Og så har jeg fått hemmelig venn-gaven min som jeg ble kjempeglad for, og så har jeg fått blomster på døra av min kjære mor, fordi jeg ikke har vært helt i form og hun synes synd på meg...

Nå skal jeg sitte her og sløve litt før jeg lager middag til meg og min elskede mann! (og så har jeg vært ute i hagen og plukket rips som vi kan ha til dessert, med vaniljesaus... nammis!!!)

Back
Topp