Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Stine_h
hm, nå har jeg ikke vært i side, men det er vel ikke så langt fra antalya?
uansett, på den plassen vi var (kemer) så var det ingenting slikt. men nærmere storbyen antalya så hadde de et slikt kjøpesenter-ting med sånne butikker[:)]
ORIGINAL: idaN87
Nei, ikke som vi fant, er bare haugevis med sånne boder med masse falske klær[:)]
MASSE søtt til babyer[:)] men fant ingen butikker med bare barneklær! Når skal dere dra dit?
Vi drar i august, og var der i fjor også, likte oss kjempe godt! Er en kjempe fin rolig plass!
ORIGINAL: *~Kine~*
uansett, på den plassen vi var (kemer) så var det ingenting slikt. men nærmere storbyen antalya så hadde de et slikt kjøpesenter-ting med sånne butikker[:)]
er ikke helt sikker men tror kanskje det var en times kjøring fra antalya til side..
eller var det 2 timer..?
nei husker ikke helt.
ORIGINAL: Lady m/ Baby©
Vi var i Alanya i fjor sommer! Syns det meste av barneklærne hadde en rar passform (mye sånn magetopp-form bl.a) Det eneste vi kjøpte til snuppa var en Victoria Beckham dongerikjole, en Puma-jakke (fake selfølgelig) og ei badetrusa.
ORIGINAL: *Mama*
ORIGINAL: *~Kine~*
er ikke helt sikker men tror kanskje det var en times kjøring fra antalya til side..
eller var det 2 timer..?
nei husker ikke helt.
Så det er det i Antalya, er vel rundt om 1 1/2 times kjøring tror jeg. Husker ikke helt, bare vet dt var en del lengre til Alanya. Men er vel slik at man kan ta buss eller taxi. Men spørs jo det når vi har småen, husker at de ikke var akkurat rolig og konsentrete sjåfører. [&:]