Tyrkia reise

KiNiZ

Gift med forumet
noen som har vært i/på Side i tyrkia? Lurer på å reise dit i begynnelsen av mai og lurer på om noen vet hvordan det er i tyrkia generelt med tanke på været da

Jeg har bare vært i Tyrika i midten av juli. Da var det knall varmt!! Så jeg ville nok reist tidligere med baby ja, låg på 40-50 grader den gangen[8|]

Søstera mi var der i mai, tror det er bedre temp der da[:)]

Me var i side for år si, då var me i august[:)] då var d 38-50grader! men ganske høge luftfugtighet, så kjenntes liksom ikkje fullt såååå varmt ut!
Me låg på et hotell så var kjempe barnevendigt! side resort hotell el nåke sånn[:)] me ska jalefall ner igjen[:D] han minste me hadde med oss var 4 år, men var kjempe mange på det hotellet med små babyar[:)]

Jeg var der et år i juni, og fikk da beskjed om at hadde jeg kommet et par uker senere hadde det vært for varmt.  I juni var det behagelig ihvertfall og tipper det er det i mai også.[:)] Vi har faktisk samme planene selv, å reise ned i mai/juni og leie hus med et annet par med barn.  

Juni 2007 var meg og sambo i kemer i Tyrkia, sier bare fantastisk;) vil ned igjen;)

jeg har vært der i begynnelsen av mai! ;D det var nydelig vær hele uken! :D husker ikke hvor varmt det var da!

vi skal til Alanya 29 mai Har vært i Tyrkia flere ganger og det er så absolutt varmest i juli/august og tilogmed ut i September.. så mai/juni er en fint tid å reise på

(som svar på Sjeglo)

Vi reiser samme dag og til samme sted!! hehe :D
Hvilket hotell reiser dere til?

Vi var i Alanya i midten av juli i 2008, og det var varmtvarmt!!! Hehe..
så i år reiser vi i slutten av mai, siden Adrian skal være med :D

Her skal vi kose oss en uke:

me va i oba (rett uttfor alanya) for 2 år si. ein kjeeempekjekke plass:D isje mye fest å full der, barnevenlige plass:) ska garantert tbake om eg får me maen:P
 einaste va at me va der fra 30august t 13 september, å d va mellom 35-50 grader kver dag

Back
Topp