Tyrkia-Alanya....

ja det blir nok kjempe deilig [:)] gleder meg...

blir deilig med varme nå etter et halvt år omtrent med "kulde" [:D] lei av å være vinter bleik! [&o][:'(]

jeg er lomme kjent der- vært der 12 ganger[:D]  

Love it...

wow! 12 ganger?? [:D] da må det jo være bra....[8D]

Elsker alanya[:)] vært der 4 ganger...hehe[:D][:D]
kjempegod mat, stabilt vær (veldig varmt), koselig folkeslag, mye kjekt å shoppe og bra uteliv[8D]
god tur

Var der i fjor sommer. Og jeg savner brødet vi fikk før maten!!!!![:D][:D][:D]
Fint der da[:)] Litt mye turister kanskje, men fint[:)]

ORIGINAL: *Mina min*

Var der i 2004 med en venninne ( altså en feste tur). Synes det var helt greit der. Ble kjent med noen lokale gjennom noen andre norske, som viste oss litt rundt på uteplassene. Utingen var at de tyrkerne ble sur hvis vi snakket med andre. Forklarte hvordan vi ville ha det, så gikk det greit. hehe[:D]

Etter utestedene stengte i byen var det busser opp til en borg greie, der det var Disco med basseng faktisk[:D] morro[:D] 

Vet ikke hvordan det er¨å være på familieferie der[:D]

AUDITORIUM[:D][:D][:D] heppa heppa disco steppa, hva skal vi gjøre nu... bussane venter utenfor bistro belman..lalala ;o)

har vært i alanya en del ganger da jeg var barnefri :-)
bra sted hvis man skal på feste tur!!

høres jo bare helt topp ut egentlig [:D] gleder meg bare mer og mer nå ja.....[8D]

Høres ut som det er endel vi må rekke på en uke [:)] jeg som tenkte å slappe av og bli litt brunere enn jeg er nå....[:-] he he... skal prøve å få gjort så mye som mulig iallfall[:D] mulig vi reiser tilbake i juli om vi liker oss der. og da blir vi i 2 uker [:D][;)]

ja jeg vet [;)] det er grusomt, men...[:D] deilig også.. var på kypros i fjor i juli...[&o] gikk av meg 5 kg den uken...[:-] og jeg er ikke tjukk fra før altså...det var virkelig ille. hjalp lite å bade for å kjøle seg ned..[&o][:D] svetten rant uansett..

Virker som om Tyrkia er det populære reisemålet i år.....? bare jeg som har den oppfatningen? [:)] syns alt og alle prater om det om dagen...[:D]

ja det er jo utrolig billig å reise dit..[:)] så det forundrer meg ikke om de øker prisene etterhvert...[:'(] ikke pent...[:-]

dytt....[8D] når skal dere til Tyrkia?

Back
Topp