TYREN 78!!!!!

snusken

Forumet er livet
Heisann sladrevennen min [:D] [:D]
Veldig gøy å se deg her!!!!!
Det er lenge siden [:D]

I går kveld var jeg inne på PM min og da satt jeg faktisk å tenkte at jeg måtte sette meg ned og skrive en lang mail til deg for det var så lenge siden!!!
Hvordan går det?
Hvordan går det med Anders? [:)]

Klem AJ

Hei! Ja, lenge siden sist!!

Alt går bra her!
Anders vokser og utvikler seg for hver dag som går. Var på helsestasjonen når han var 6.5 mnd og da veide han 9.3 kg og var 69 cm lang,- så en skikkelig go klump har han blitt! Han reiste seg på 7-mnd dagen og drar seg fremover i racerfart.[:)]

Alt bra med dere/Eivind også?

Har jo vært her inne å kikka innimellom, så har jo fått med meg at dere skal bygge hus, så moro!!

He he! Så du smugleser du altså [:D]
Ja vi er endelig i gang med å bygge hus!! Eller vi har bare begynt på tomta foreløbig da [8D]
Så er nok et helt år frem i tid til vi flytter inn!
Men gleder meg veldig allerede!!

Eivind er en smilende fornøyd gutt nå for tiden!!
Han har ålt seg nå i 3 uker og det går fortere og fortere!
Men lenger har han ikke komt.
Første tanna har tittet frem.

Natalie er litt stressa for lekene sine for tiden for så fort Eivind får sjansen er han inne på rommet hennes [;)]
Hvordan er søskenkjærligheten hos dere? [:)]

Hehe, sniker litt vettu...[:)]

Anders har enda ikke fått tenner, men det nærmer seg vel. Ser det er noen små kuler der...
Jeg må si jeg er helt imponert over storesøster her i gården!! Hun er bare glad i lillebroren sin,-  hun koser og klemmer, gir han leker og tuller og tøyser med han så han skratt-ler. Og han er veldig glad i henne også, lyser opp som ei sol når hun kommer inn i rommet eller han hører stemmen hennes. Det er så fantastisk å se!

Vi får prates mer senere, jeg må logge av nå. Skal til legen med Anders,-han har hatt feber i helga og igår kom det masse utslett rundt overalt (ant 4.barnesykdommen, men det er jo greit å sjekke det...)

Snakkas!![:)]

Å så herlig!!!! Det er ekte søskenkjærlighet det!!
Lykke til hos legen i dag!
Vi snakkes [:)]

Ja, det er virkelig søskenkjærlighet, dem er så gode atte[:)]
Det gikk fint hos legen. Det var et "prakteksemplar" av den såkalte fjerde barnesykdommen. Var egentlig ganske sikker på det da, men er jo greit å få det konstatert. Formen hans er bra, bare veldig prikkete...
Storesøster ble plutselig "syk" hun også da, selvfølgelig... leter rundt på kroppen etter prikker... hehe, dem er rare...

ÅÅÅ Så hyggelig å se deg her igjen!!![:D]

He he! Klart storesøster også må være syk da [:D]
Minner meg om boken om Emma og lillebror som får meslinger [:D]
Godt at det var det du trodde ja!
Er flere av småtrolla her inne som har hatt det nå!

Ja, det var jo så rart, det er nemlig en av yndlingsbøkene hennes  og vi leste den igår,-også skjer det på ordentlig!!
Vi snakka om det til morran og da sa hun "akkujat som lillebojen emma, det"[:)]

Å så herlig
Jeg må le av Natalie hver dag for hun sier så mye gøy for tiden [;)]
Prater veldig mye og tenker på alt mulig rart [8|] [:D]
Og det kommer ut i de rareste setninger

ORIGINAL: tyren78

Ja, det var jo så rart, det er nemlig en av yndlingsbøkene hennes  og vi leste den igår,-også skjer det på ordentlig!!
Vi snakka om det til morran og da sa hun "akkujat som lillebojen emma, det"[:)]

ååå herlig jente, da[:D][:D][:D]

Ja, hun er kjempeherlig om dagen![:)] (litt stolt mor, ja...)
Men det er tydlig på henne at språket har kommet lenger enn forståelsen, for det er ikke alltid det hun sier har noen ting med virkeligheten å gjøre... men noen morsomme historier blir det hvertfall!!

Back
Topp