TYPPPPPIIIIIIISK!

Vand

Forumet er livet
Ungene ligger hos besteforeldre i natt slik at vi skulle få soooooooooove lenge!![;)]

Men hvem tror dere våkner 07.13 og er LYS VÅKEN? Så våken at jeg ligger og vurderer om jeg skal dra ned på treningssenteret denne morgenen også (gjorde det i går)[&:]

Men finner ut at det er for drøyt, så nå sitter jeg i stua og skal se SATC-filmen og spise meg en skyr[>:]

TYPISK! [:D]

ja det kan man si er typpisk[:'(] er sånn selv.. de få dagene i året jeg får sove lenge klarer jeg ikke sove lenger enn 8-9[:@] men du fikk en stille og rolig søndagsmorgen da[:)]

ORIGINAL: shorty86

ja det kan man si er typpisk[:'(] er sånn selv.. de få dagene i året jeg får sove lenge klarer jeg ikke sove lenger enn 8-9[:@] men du fikk en stille og rolig søndagsmorgen da[:)]

Ja[:D] Og ingen unger som begynner å mase klokken 05 om at de skal stå opp! [;)]

A begynte 0615 i dag[:@] og jeg er ikke helt oppegående om morran nå som mandlene er borte men litt smertestillende så går det jo bra men skulle mer enn gjerne krøpet under dyna igjen

Ja er det ikke typisk. Men her er mini også på overnatting og jeg sov til 11.00 [:D][:D] Deilig!!! [:D][:D]
Nå ligger jeg på sofaen og sløver til vi skal hvis oss i bilen å hente han å få oss litt middag [:D]

jeg kan vel egentlig ikke helt klage for han har aldri vært på overnatting noen gang... så det jeg klager over er jo når T står opp med han[8|]

Fikk du nytt morgenen da til tross?[:)]

ORIGINAL: Magda Green

ntja............. alene på bv og reprise av sex and the city må vel kalles å nyte morgenen[8D]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: Magda Green

ntja............. alene på bv og reprise av sex and the city må vel kalles å nyte morgenen[8D]

[:D][:D]

Back
Topp