Typisk

camika

Forumet er livet
Odin skal til fotografen i morgen, og i dag våkna han med øyebetennelse[:@]

Jeg var så glad for at vi hadde fått time nå, slik at det var en mulighet for å få bildene før jul.

[&o]

ring og hør om der er noe de kan gjøre.. han er sikkert mye bedre i morra[;)]

Superkjedelig da![:'(]

Vi var jo ute for omtrent det samme i sommer, når vi endelig hadde tenkt å gjøre bruk av timen vi hadde hos fotografen (hadde flyttet den gjentatte ganger fordi ungen ikke ville stå og diverse sånt[;)]) så hadde vesla skikkelig øyekatarr. Det var så mye at det ikke kunne retusjeres, hun ville ikke sett ut som seg selv (rød, hoven og full av gørr, i tillegg til et sår under øyet). Øynene er jo noe av det vakreste på barna synes jeg, så det er viktig at de fremstår slik de faktisk er (store, klare barneøyne er jo bare nydelig[:)])

Så om han ikke ser ganske ok ut i morgen ville jeg ha flyttet timen.

Selvsagt ekstra kjedelig hvis det gjør at dere ikke kan få bildene til jul da.[&o] Men dere ville vel uansett ikke fått mer enn prøvebildene til jul når det er så sent? Eller?

Jeg fikk legetime til han i dag, og selvfølgelig så han helt fin ut når vi skulle dit!

Jeg regnet med at det kom til å bli vanskelig å få medisin til han, så jeg tok litt i og sa at øyet var helt igjenklistret i morges. Hun så han var litt rød på slimhinnene, så jeg fikk faktisk dråper med beskjed om at jeg kunne dryppe han om han ble værre.

Han har ikke blitt værre, så jeg har ikke dryppet, og planen om å dra til fotografen står enda.[:)]

Når jeg bestilte timen spurte jeg om jeg fikk bildene før jul om vi var kjappe med å bestille, og det skulle gå greit. Da hadde jeg akkurat bestilt 10 bilder fra bryllupet da, så det er jo mulig hun prioriterer oss litt ekstra[;)]

vi hadde noe liknende her, snakka m legevakta på tlf og forklarte og de sa "sikkert virus", og d har jeg tro på d var. alle 3 ungene hadde det litt av og p åen stund og trengte aldri dryppe.

Nå er det over, og jeg har ikke dryppet en dråpe! Bildene ble tatt, og til tross for en dautrøtt unge så tror jeg bildene ble bra.[:)]

Så godt at det ordnet seg da![:D]

Back
Topp