TYPISK!!!!

Astrone~Laluna

Forumet er livet
no skulle jeg legge fremm klær til imorgen (ungene skal jo i b.hagen) siden jeg ikke hadde sett utedressene deres så tenkte jeg att de var reine/fine,men nædda i dag hadde mannen(som bruker bilen) tatt en opprydding i bilen og da kom han inn med DE sannete dressene[:'(][:'(]
så no står det på en maskin med yttertøy
SOM OM DET BLIR TØRT TIL IMÅRO[&:][&o]

menmen,han er syk(influensa),så kan ikke være sint på han heller.....sånn som skjer...

E ikkje så lætt førr en mann å tænke på sånt!

ORIGINAL: 3stars

hehe,tydeligvis ikke...kom inn med dressene no i kveld,klokken var vel halv 12.....hehe....[:D]

ORIGINAL: Sicily

Utenom tema, men; Takk for denne tråden, Astrone. Så husket jeg på å ta snuppas dress ut av vaskemaskinen og inn i trommelen. [:D]
Ellers hadde det blitt være-hjemme-og-vente-på-at-utedressen-skal-tørke-dag for snuppa i morgen. [;)]

hehe,fint å kunne være til hjelp[8D][;)]
ja,det kan ikke bli en sånn dag her imorgen,desverre passe svært dårlig,så får bare håååpe [;)]
men det blir nok jakke og bobblebukse dag på de imorgen,mens de venter på att dressene skal tørke[:D][:D]

ORIGINAL: 3stars

Har de ikke tørke skap i bhg? Om ikke dressen her er helt tørr så tar vi den med å henger den opp der, de går ikke ut før etter frokost ca kl 11-12 så da får den brått 5 timer der [:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Har de ikke tørke skap i bhg? Om ikke dressen her er helt tørr så tar vi den med å henger den opp der, de går ikke ut før etter frokost ca kl 11-12 så da får den brått 5 timer der [:D]

Den tyr jeg til ganske ofte også...[;)][:)]

Back
Topp