typisk..

pupple

Forumet er livet
i dag var d kjempestille på jobb, og d var ikke mulig å logge seg på BV...
lurer på om de har sperra så ikke man kan bruke d..[8|][:-][>:][>:][>:]
prøvde tom å reg meg på nytt...
de har sperra for MSN og facebook.. kan inn å titte på facebook men ikke gjøre noe. men d er gjør ikke meg no da[:D]

Haha jeg trodde du var hjemmeværende siden du er her så ofte [;)] Var jeg frekk nå ? [:D] Håper ikke det.
Hvor du jobber ?

Oi - så kjipt da!

Jeg sitter jo mye i servicetorget, og et par dager nå har det vært rolig der også faktisk, men jeg synes ikke jeg kan ta frem bv der akkurat... Titta litt på nettet i dag da, for jeg hadde ikke noe å gjøre en periode, men tittet bare på vg.no og sånne "nøytrale" ting. Internett-tilknytningen på jobben er forresten helt utrooooooolig treg, så jeg får helt mark selv om jeg bare titter fordi jeg kjeder meg, og ikke har det travelt eller noe.

På den forrige jobben min hadde jeg forsåvidt anledning til å titte på bv om jeg ville (satt jo gjemt bort i en krok for meg selv), men jeg bestemte meg for ikke å gjøre det, for som dere vet så har det lett for å ta litt av her... Greit å ha tid til jobben også![;)]

ORIGINAL: Pinky and the Brain

Haha jeg trodde du var hjemmeværende siden du er her så ofte [;)] Var jeg frekk nå ? [:D] Håper ikke det.
Hvor du jobber ?

frekk nei[:D] har just hatt to uker ferie jeg og ikke driiiitbra vær så da har jeg vært her masse.
skal jobbe denne og neste, så ferie igjen 1 uke.. og etter d er jeg nok hjemmeværende. kroppen greier ikke lagerjobben jeg har til vanlig (gå + løfte heile dagen). og jeg kan ikke jobbe mer på kontoret da.
men vips fra 11 sept er d permisjon igjen.. så jeg blir her nok myyyye i perioder framover også[:D][8D]

ORIGINAL: Glad70

Oi - så kjipt da!

Jeg sitter jo mye i servicetorget, og et par dager nå har det vært rolig der også faktisk, men jeg synes ikke jeg kan ta frem bv der akkurat... Titta litt på nettet i dag da, for jeg hadde ikke noe å gjøre en periode, men tittet bare på vg.no og sånne "nøytrale" ting. Internett-tilknytningen på jobben er forresten helt utrooooooolig treg, så jeg får helt mark selv om jeg bare titter fordi jeg kjeder meg, og ikke har det travelt eller noe.

På den forrige jobben min hadde jeg forsåvidt anledning til å titte på bv om jeg ville (satt jo gjemt bort i en krok for meg selv), men jeg bestemte meg for ikke å gjøre det, for som dere vet så har det lett for å ta litt av her... Greit å ha tid til jobben også![;)]
hihi.. ja er jo d[:D]

sitter litt utsatt til jeg og. kundene som henter varer selv er d meg som "har". og d er myye trafikk bak ryggen min. kontorfolk, transportsjef osv osv.. liker ikke hvis folk skulle sitte å "luske" på hva jeg skriver liksom.

ORIGINAL: pupple

ORIGINAL: Glad70

Oi - så kjipt da!

hihi.. ja er jo d[:D]

sitter litt utsatt til jeg og. kundene som henter varer selv er d meg som "har". og d er myye trafikk bak ryggen min. kontorfolk, transportsjef osv osv.. liker ikke hvis folk skulle sitte å "luske" på hva jeg skriver liksom.

Nei, for da kan det jo hende de finner ut at du er GRAVID![;)]

Jeg er jo litt "redd" folk skal begynne å få assosiasjoner hvis de ser jeg er inne på noe som heter Babyverden (tror ikke det er mange på jobben som vet hva det er egentlig), for jeg vil jo ikke at de skal tro at jeg ønsker meg en BABY![;)]

Bittert [>:]
Når jeg har tid på jobben, så surfer jeg litt på nettet, for å koble litt av. Så langt, er det fritt fram på facebook, msn, babyverden mm. Men det er sjelden det er mye død-tid på jobben her, gitt [8|]

Back
Topp