Typisk..

lille nurke

Flørter med forumet
Tirsdag denne uka var jeg hos jordmor på kontroll, da snakket vi om influensavaksina. Hun hadde ikke lyst å gi meg denne siden det da bare var ei uke til det planlagte keisersnittet jeg skal ha tirsdag til uka.
Jeg fikk beskjed om heller å holde meg unna hvis noen i omgangskretsen fikk influensa.
Samme kveld legger guttungen på 3 seg med feber og har frem til i dag vært nedsyltet i snørr, øyebetennelse og hoste. Lett å holde seg unna han, når det bare er mamma som er god nok for tiden o_O
Og i natt begynner eldste og kaste opp.:( Føler jeg har basiller og virus overalt!
Håper bare jeg slipper unna, for hvis jeg får feber tar de neppe meg på sykehuset til uka!
Kjenner jeg blir litt oppgitt bare, så beklager sytinga. Måtte bare lufte litt ut :smiley-ashamed008

Ojojoj Høres ikke så bra ut!!!skikkelig dårlig tidspunkt! Håper at du klarer å holde deg frisk uansett!!Lykke til!

Typisk ja! Du Må bare holde deg frisk :/ Kjøp både hånddesinfeksjon og overflatesprit og sprit av toalettet o.l. etter hver gang barna har brukt det, bruk forskjellige håndklær, sprit hender ofte... kanskje du klarer å unngå det :)

Uf, vet hva du mener, her har storesøster kastet opp og nå føler jeg og mannen vondt i halsen :( Får ofte halsbettenelse og håper det slipper jeg denne gangen... God bedring til dere og lykke til!

Guttungen her begynte å spy 2 dager før mitt planlagte ks. Det gikk heldigvis bra og verken jeg eller mannen ble syke. Men jeg tok ingen sjangser, så det ble et par ekstra håndvask og dusjer mm. Lykke til! Satser på at du holder deg frisk!! :)

Tirsdag denne uka var jeg hos jordmor på kontroll, da snakket vi om influensavaksina. Hun hadde ikke lyst å gi meg denne siden det da bare var ei uke til det planlagte keisersnittet jeg skal ha tirsdag til uka.
Jeg fikk beskjed om heller å holde meg unna hvis noen i omgangskretsen fikk influensa.
Samme kveld legger guttungen på 3 seg med feber og har frem til i dag vært nedsyltet i snørr, øyebetennelse og hoste. Lett å holde seg unna han, når det bare er mamma som er god nok for tiden o_O
Og i natt begynner eldste og kaste opp.:( Føler jeg har basiller og virus overalt!
Håper bare jeg slipper unna, for hvis jeg får feber tar de neppe meg på sykehuset til uka!
Kjenner jeg blir litt oppgitt bare, så beklager sytinga. Måtte bare lufte litt ut :smiley-ashamed008
Ånei!! Skjønner fodt frustrasjonen. Håper dere blir ferdige med basillene i helgen. Krysser fingrene for at du slipper unna. Det må gå bra!!

Så kjipt! :o
Men det kan jo gå veldig bra og :) vask hendene ofte og bruk håndsprit. Lykke til med å holde deg frisk og god bedring til sønnen din

Oh no. :( God bedring til de syke og jeg håper du slipper unna :)

Vi her er for syt! Og du har all grunn til det!! Godt du slapp unna :)
Håper alt gikk bra idag, og du koser deg masse!

Back
Topp