Typisk!!

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Lillebror har vært et mareritt å legge på dagtid siden søndag ettermiddag. Typisk nok reiste mannen på kurs den dagen, så jeg brukte to timer på å legge han. (Det ble så seint at jeg la han like godt i senga si. Da sovnet han fint)
Han bare skrek og skrek i vogna og bæreselen, ingenting hjalp. Så disse dagene har han vært 1-2 timer på overtid ved hver lur...

Mannen kom hjem igår kveld etter han var lagt for natta, og idag? Joda, lillebror sovnet så fint i vogna si nå nettopp. Kun pludring i en fem-ti minutters tid.

Er det ikke typisk??

Haha, høres typisk ut ja! Mini hadde sitt første utviklingssprang da mannen hadde arbeidshelg. Sutret dagen lang, men var som ei sol da han kom hjem :p

Haha, høres typisk ut ja! Mini hadde sitt første utviklingssprang da mannen hadde arbeidshelg. Sutret dagen lang, men var som ei sol da han kom hjem :p

Så dette kan være et sprang?
I neste lur var det litt mer tull, men mannen trilla han litt så han sovna...

Så dette kan være et sprang?
I neste lur var det litt mer tull, men mannen trilla han litt så han sovna...
Det kan vel være et sprang? Her oppdager jeg sprangene mest på sovingen. Hun blir helt umulig å legge både dag og kveld, sover dårlig og går over til overtrøtt og hylgråtende på null komma niks.. Men babyer er jo så forskjellige.. :)

Det kan vel være et sprang? Her oppdager jeg sprangene mest på sovingen. Hun blir helt umulig å legge både dag og kveld, sover dårlig og går over til overtrøtt og hylgråtende på null komma niks.. Men babyer er jo så forskjellige.. :)
Har det likt her! Brukte nettopp 1,5 time på å legge henne!!! :o blir jo helt syk i hue av dette! Masse styr på dagen også! Hun er akkurat 5 mnd og 2 uker... Fikk vaksine for noen dager siden og hu har vært ekstremt vanskelig siden da :p

Min har også blitt mye vanskeligere å legge på dagtid! Det er slitsomt! Kan i noen tilfeller bruke over 1 time på legging og det er mye hyl og skrik... Prøver nå ulike metoder for å se om noe hjelper. Hvis du finner noen lure triks, er jeg veldig interessert! :):)

Har det likt her! Brukte nettopp 1,5 time på å legge henne!!! :o blir jo helt syk i hue av dette! Masse styr på dagen også! Hun er akkurat 5 mnd og 2 uker... Fikk vaksine for noen dager siden og hu har vært ekstremt vanskelig siden da :p
5,5 måneder her så veldig jevngamle :) Men fikk vaksiner for 2 uker siden så styret kom ei stund etter vaksinene her. Håper det er kortvarig!

Min har også blitt mye vanskeligere å legge på dagtid! Det er slitsomt! Kan i noen tilfeller bruke over 1 time på legging og det er mye hyl og skrik... Prøver nå ulike metoder for å se om noe hjelper. Hvis du finner noen lure triks, er jeg veldig interessert! :):)
Hehe, sikkerstikket her er å ta seg en kjøretur. Gjør selvfølgelig ikke det som en vane, men hvis mini klikker i vinkel og vi er slitne så kjører vi ut ;)

Er fortsatt mye tull, men mannen klarer å få han til å sove... Jeg gruer meg sykt til mannen reiser på jobb på onsdag. :(

Hahaha, sånn er det gjerne her også! Mannen skjønner ikke hva jeg er sliten for, ungen griner jo ikke akuratt mye ;)

Back
Topp