Typisk

Kanskje

Flørter med forumet
Har "sneket" meg fra jobb for å gå på første sv.skapskontroll (er hiiiimla travelt på jobb, og jeg har ikke fortalt om graviditeten ennå...)
Trodde jeg hadde time kl 8.30, er 10 min før tiden (liker å være tidlig ute) ig oppdager mens jeg sitter her at jeg ikke har time før 8.45... OG legen e forsinka... Har bittelitt dårlig samvittighet da... Men er mest sur for at jeg har glemt strikketøyet :)

Lykke til dere andre som skal på kontroll og UL idag!!!

Haha, det der er en kjip, og typisk situasjon!.

Kjipt å sitte der og vente uten strikketøy, men håper ventetiden gikk fort uansett og at du fikk en fin kontroll! :)

Håper det gikk bra idag og at du ikke måtte vente altfor lenge. :) Jobben klarer seg alltids ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror ikke jeg har opplevd at legen har vært i rute med timene sine.. Jeg stresser for å komme tidsnok, men ender med å vente en god stund :p Hadde vært verre om du hadde huska feil dato :p Gikk det bra på kontrollen?

Legen min var ca 40 min forsinka idag og jeg kom 15 min for tidlig fordi jeg hadde sett feil på tidspunktet.. er sykemeldt da, men ikke koselig å sitte der kvalm og uggen i nesten en time..

Back
Topp