Typisk!

*TryllTryll*

Stolt 3barnsmor <3
Jeg var så stolt over at jeg ikke hadde så mye symptomer, vel nå er kvalmen kommet, for fult. :/
Er så kvalm at jeg ikke vet hvordan jeg skal sitte,stå eller ligge.. 

Fler med kvalme?

Jepp, måtte hjem fra jobb fordi det kjentes ut som om jeg sto på en båt.emoticon

Velkommen til klubben!
Morgen, kveld, natt og dag. u name it!

Uff, sender dere alle gode klemmer! Kvalme er helt forferdelig.. Hatt hyperemesis i mine 2 forrige svangerskap til uke 17-18.. Noe jeg ikke unner NOEN og oppleve.. Heldigvis ikke kvalm denne gangen. Og er veldig glad for det. Håper den holder seg borte

mammatil2prinsesser skrev:
Uff, sender dere alle gode klemmer! Kvalme er helt forferdelig.. Hatt hyperemesis i mine 2 forrige svangerskap til uke 17-18.. Noe jeg ikke unner NOEN og oppleve.. Heldigvis ikke kvalm denne gangen. Og er veldig glad for det. Håper den holder seg borte

Jeg vedder på at du får gutt denne gangen ;)

Hos meg har jeg hatt grusom kvalme med guttene, mindre med jenta :) Men det er vel forskjellig fra person til person. I dag kjente jeg et snev av kvalme, men forsvant like fort som den kom :)

Neei, æsj!!! Stakkars deg og alle andre... Krysser fingrene for at jeg slipper det altså ( så jeg kan jobbe uten å fortelle det til sjefen :P ) hehe

God bedring*

Huff ja:(. Den er forferdelig, og i dag har jeg vært hjemme fra jobben pga av kvalmen. I tillegg er jeg svimmel, veldig trøtt og sliten - fryktelig dårlig kombinasjon:(.

Føler virkelig med deg:(.

Back
Topp