TYPISK!!!

....123456

Forumet er livet
Nå uka før jul har omgangsyken begynt å gå i bhg. med min flaks får vi den nok ikke denne uken om vi får den, men i slutten av neste....

Ja, det hadde vært stilig..
Ta jentene ut av bhg nå for å prøve å unngå det, eller oppsøk de som er smittsomme, så dere blir ferdig med det.. [8D]

ORIGINAL: Pijah

Ja, det hadde vært stilig..
Ta jentene ut av bhg nå for å prøve å unngå det, eller oppsøk de som er smittsomme, så dere blir ferdig med det.. [8D]

[8D]
ikke lett når vi begge er på jobb da[:)]

håper og at om de skal ha det så får de det NÅ helst i forrige uke

Håper vi slipper unna i år, på julaften i fjor begynte Tara å spy under middagen og jeg begynte kl 21 ca.. [:'(]

Vet det går her også nå..[&o]

ORIGINAL: Rebecca85

Håper vi slipper unna i år, på julaften i fjor begynte Tara å spy under middagen og jeg begynte kl 21 ca.. [:'(]

Vet det går her også nå..[&o]

Da krysser jeg fingrene ekstra godt for at dere slipper unna i år[:D]

ORIGINAL: BelleHelene

ORIGINAL: Tinha

Nå uka før jul har omgangsyken begynt å gå i bhg. med min flaks får vi den nok ikke denne uken om vi får den, men i slutten av neste....

Må ikke tenke sånn, for da får du den[;)]

Oki, bank i bordet for at vi ikke får det...
Men hadde bare vært så indelig typisk...

Bhg til sønnen min har også hatt de:/ E me trodde e kom til å få de på julaften siden e hva sjuk vær julaften i 3 år. Men e hadde spysjuka på mandag heldigvis:D 

Krysser fingrene for at dere ikke får det ! [:D]

Ei jul fikk hele familien det..Lillesøstra begynte å spy på morgenen på juleaften, jeg på kvelden, mamma på natta og pappa 1.juledag.. [8D]

Her begynte sønnen våres i går kveld, kastet opp 3 ganger på kort tid, spiser og er i full fart i dag. Så kan gå fort over.

Back
Topp