Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkMasse god bedring til deg![]()
Hvordan kjennes egentlig bekkenplager ut? Sliter så med noe jeg velger å kalle låsning, som sitter bak på rumpa/i halebeinområdet. Klarer ikke gå ordentlig på morgenen, men blir bedre utover dagen.
Hvordan kjennes egentlig bekkenplager ut? Sliter så med noe jeg velger å kalle låsning, som sitter bak på rumpa/i halebeinområdet. Klarer ikke gå ordentlig på morgenen, men blir bedre utover dagen.
Jeg bruker varmeflaske når det står på som verst, og det lindrer veldigJeg er også plaget med låsninger og vondt i halebeinsområdet, det er kanskje det som kalles bekkenlåsninger? Hos meg hjalp det med kiropraktor og fysiobehandling i mitt forrige svangerskap.
Her er det værst på kveldene etter en lang dag på jobb og husarbeid og 2 barn hjemme. Etter å ha slappet av på sofaen i 10 minutter da, så er det nesten umulig å komme seg opp å gå.
Pleier å ta meg et bad på kvelden når det er ille, det hjelper på om natten i allefall.