Typisk tenåringer altså!!

ORIGINAL: *Mamma t Gullungene*

ORIGINAL: lenemor

Jeg lo, helt til jeg kom på at jeg har kommentert tenåringstendensene til frøkna vår her hjemme også. Jeg er spent på hvordan det blir å være mamma om en ti-tolv år ja!

Hehe... Tenk deg åssen det blir her i huset om 10-12år da?? [:-] Hjelpes sier jeg bare!
En på 15, en på 14 og en på 12 [&:] Og bare jenter! Haha...

oi, ja lykke til[:D] Dette høres kjent ut. Det ser ut som om minstejenta også har temperament....
Men de sier jo at om ungene er umulig nå, blir de bedre når de er tenåringer og motsatt, de "snille" ungene blir mere rebeller. Håper det (at det ikke bare er ønsketenkning)

ORIGINAL: ingipingi

ORIGINAL: *Mamma t Gullungene*

ORIGINAL: lenemor

Jeg lo, helt til jeg kom på at jeg har kommentert tenåringstendensene til frøkna vår her hjemme også. Jeg er spent på hvordan det blir å være mamma om en ti-tolv år ja!

Hehe... Tenk deg åssen det blir her i huset om 10-12år da?? [:-] Hjelpes sier jeg bare!
En på 15, en på 14 og en på 12 [&:] Og bare jenter! Haha...

oi, ja lykke til[:D] Dette høres kjent ut. Det ser ut som om minstejenta også har temperament....
Men de sier jo at om ungene er umulig nå, blir de bedre når de er tenåringer og motsatt, de "snille" ungene blir mere rebeller. Håper det (at det ikke bare er ønsketenkning)

Det høres ut som en midlertidig trøst for mammaer med krevende barn.[;)] Frida er snill hun, men trassalderen har slått til hardt og temperamentet er stort. hun er prikk lik meg, så det går nok ikke over heller.[8D]

Oi det var tidlig da!!!! Håper ikke Solveig er SÅ tidlig! Men det kommer nok, hun er ikke den typen som føyer seg hvis hun ikke vil![8D][:D]

Hehe [:D]
Godt se at vi ikke er aleine [;)]
Linnea snur rundt på hælen og sier høyt og klart at: nå går jeg på rommet mitt!!!
Og slenger gjerne på en: nå er du bare dum!!!

Og så har ho en tendens til å krysse armene, sette nesa i sky, himle med øynene og bare si: hmf!
Skikkelig ufordragelig altså!.... men akk så søt og da

ORIGINAL: Nøste77

Hehe [:D]
Godt se at vi ikke er aleine [;)]
Linnea snur rundt på hælen og sier høyt og klart at: nå går jeg på rommet mitt!!!
Og slenger gjerne på en: nå er du bare dum!!!

Og så har ho en tendens til å krysse armene, sette nesa i sky, himle med øynene og bare si: hmf!
Skikkelig ufordragelig altså!.... men akk så søt og da

[:D] Vi fikk en evaluering fra barnehagen, og det stod det at Frida gjør akkurat det samme der. Hun setter armene i siden og er skikkelig sinna, og når jeg leste det måtte jeg bare le for jeg så det for meg. Det stod også at hun prøver seg hele tiden og at hun er ei jente som trenger klare grenser. Det var litt godt å lese at det ikke bare er vi som synes at hun er full av temperament og sterk vilje.[:D]

Back
Topp