Typisk tenåringer altså!!

namba

Forumet er livet
Frida har blitt så tenåring! Når hun blir sint så styrter hun inn på rommet sitt og slamrer døra etter seg. [:D] Hadde hun sagt "åååå, du er så teit" i steden for "da e ikke du bestevennen min" i det hun løp avgårde så hadde jeg trodd at tenåra kom vel tidlig her i huset. Det skal bli spennende å se om hun blir like ille som det jeg var da jeg var tenåring.[8D]

Haha..! Sorry at jeg ler, men syns liksom jeg ser henne for meg.. [:D]

Jeg lo, helt til jeg kom på at jeg har kommentert tenåringstendensene til frøkna vår her hjemme også. Jeg er spent på hvordan det blir å være mamma om en ti-tolv år ja!

[:D] Ja, det kan bli meget interessant. Frida er prikk lik meg som person, så jeg regner med det ikke blir lett når jeg møter mine egne dårlige sider i døra når de i tillegg er i tenåra.[&:][:-] Det er plutselig ikke like uskyldig søtt lenger når de er femten år. Jeg har hørt noen si at fem er en sånn før-tenåringsfase. Vi trenger vel all den øvelsen vi kan få. [;)] Jeg må prøve å oppnå Zen innen den tid.[:D]

Syns det er litt søtt jeg da[8D] Håper ikke Mina blir som meg heller[:-] For jeg stakk av for å dra på fest

Jeg synes også hun er litt søt når hun stormer avgårde i sinne. Det er ofte mannen og jeg står og ser på hverandre og smiler i det vi hører døra slå.[:D] Hun kommer veldig ofte tilbake også for å pøse ut litt mer før hun stormer inn på rommet sitt igjen. Det er som å se meg selv i tenåra, bare i minityrutgave.[:D]

Da er vi to!! Har det AKKURAT sånn her i huset også!

Maja sier faktisk: "Da er du dum!" før hun smeller igjen døra!

ORIGINAL: monicabebe

[:D][:D] Typisk tenåringer altså!

ORIGINAL: namba

Ja, det mangler bare en MEGET tydelig himling med øynene før hun smeller den igjen....

ORIGINAL: namba

Eh..kom en tom melding der også....

Hehe, er jo litt søtt når de er så små da, men bare vent[8D] Er ikke like søtt når ti-åringen her blir sint og smeller med dører og sier at jeg er den teiteste mammaen som ikke lar henne få lov til å gjøre det samme som ALLE vennene hennes får lov til[:D][8D]

ORIGINAL: 3barn

Hehe, er jo litt søtt når de er så små da, men bare vent[8D] Er ikke like søtt når ti-åringen her blir sint og smeller med dører og sier at jeg er den teiteste mammaen som ikke lar henne få lov til å gjøre det samme som ALLE vennene hennes får lov til[:D][8D]

Nei det tror jeg på. Frida lyger til oss alle "jeg får lov til det hjemme" eller "morfar sier at jeg får lov".[:D] Hun gjør sitt beste med det hun har.[;)]

prøver ighen å svare på dette innlegget her... men akkueat det der hørtes fryktelig kjent ut... men her
lyder strofen som følger: "du får ikke bli med meg hjem"[:D]

ORIGINAL: Trillemor82

prøver ighen å svare på dette innlegget her... men akkueat det der hørtes fryktelig kjent ut... men her
lyder strofen som følger: "du får ikke bli med meg hjem"[:D]

[:D][:D] Tuppen og Trillemor.[:D][:D]

De finner på mye rart å si de små... hehehe.

Håper ikke Julie blir som meg i tenåra, jeg var forferdelig.. [:-] Hadde skikkelig dårlig forhold til mor mi fra jeg var 13-14 til jeg flytta ut da jeg ble 17 og vi skulle ha Julie. Men nå er det jo kjempebra da [:)]

Hehe, litt morsomt [:D] 
Heldigvis ikke noen sånne fakter her, men da kommer de kanskje sterkere senere? [:-] Håper ikke det [8D][:D]
Leah sier bare ; Nå begynner jeg å bli VEEEELDIG sint på deg mamma! [>:] Eller, Våskene som ikke er snille må legge seg tidlig [8D]

He he - de er morsomme de små, og jeg kjenner meg så igjen i slik vi har det hjemme. Her har jeg minst to som man skulle tro var i puberteten....minsta er jo 3 år og straks tenåring og så har man jo Daniel som er godt over 11 og på altfor god vei til å faktisk bli tenåring[&o][8D][&:] Han presterte å si her en dag at "du mor - du snakker ikke så ungt du"[>:] Hm....er vel ikke min feil at jeg går rundt og sier "LOL" og "det var skikkelig EID" hele tia[8D][:D] Og jeg er stort sett rimelig teit mor som ikke lar han få lov til noen ting og ikke få noe som helst[8|]

ORIGINAL: lenemor

Jeg lo, helt til jeg kom på at jeg har kommentert tenåringstendensene til frøkna vår her hjemme også. Jeg er spent på hvordan det blir å være mamma om en ti-tolv år ja!

Hehe... Tenk deg åssen det blir her i huset om 10-12år da?? [:-] Hjelpes sier jeg bare!
En på 15, en på 14 og en på 12 [&:] Og bare jenter! Haha...

ORIGINAL: *Mamma t Gullungene*

ORIGINAL: lenemor

Hehe... Tenk deg åssen det blir her i huset om 10-12år da?? [:-] Hjelpes sier jeg bare!
En på 15, en på 14 og en på 12 [&:] Og bare jenter! Haha...

Ja, du har virkelig noe å se frem til.[:D] Du får bli med meg i jakten på zen.[:D]

Back
Topp