Typisk :/ *sytesyte*

Needlepin

Februar 2014 sin Miss Ammetåke
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Ja da er det bare 2 uker til jeg og sambo skal reise en lang-weekend til Kroatia. Er med firmaet til sambo så reise, opphold og underholdning er betalt av jobben hans -wohooo :)
Ååh, som vi har gleda oss til dette!!
Meeen, så blir ikke dette noe av :(
Jeg fikk jo akutt kraftige blødninger sist uke og var på ul på sykehuset. Fikk beskjed om at jeg hadde dyptliggende morkake (placenta marginalis). Var hos legen i dag og han rådet meg til å IKKE fly!!! :(
Det er så typisk min flaks, vi har ikke reist noe særlig på tur i sommer heller siden vi skulle dit...
Jaja, nå er jo det viktigste at den lille har det bra - gjør jo alt for at h*n har det best mulig :)

Nei så kjedelig :/
Skjønner godt dere er skuffet over det!
Håper dere får funnet på noe annet den helgen, så blir det litt "ferie" allikevel.

Uff, skjønner den er kjip :(
Men hva gjør vi ikke for at den lille skal ha det bra ? :) Håper dere får en fin helg allikevel:)

Mulig vi finner på noe annet ;)
Har jo ordna barnevakt for helga uansett, så kanskje vi kan benytte oss av kjangsen (?) :)
Er leeenge siden det bare har vært oss to nå. Å slik er det jo når man har små, men det er jo litt viktig å pleie forholdet inni mellom også :)

Ja da er det bare 2 uker til jeg og sambo skal reise en lang-weekend til Kroatia. Er med firmaet til sambo så reise, opphold og underholdning er betalt av jobben hans -wohooo :)
Ååh, som vi har gleda oss til dette!!
Meeen, så blir ikke dette noe av :(
Jeg fikk jo akutt kraftige blødninger sist uke og var på ul på sykehuset. Fikk beskjed om at jeg hadde dyptliggende morkake (placenta marginalis). Var hos legen i dag og han rådet meg til å IKKE fly!!! :(
Det er så typisk min flaks, vi har ikke reist noe særlig på tur i sommer heller siden vi skulle dit...
Jaja, nå er jo det viktigste at den lille har det bra - gjør jo alt for at h*n har det best mulig :)
:( uff, stakar deg. Føler med deg. Men deg og barnets helse først.

jenta vår skal bli storesøster 3.2.14
skravler med *oida* :)

:( uff, stakar deg. Føler med deg. Men deg og barnets helse først.

Ja definitivt helsa først! ;)
Men det kjipeste av alt er at nå må vi betale for begge flybillettene :(
Turen er allerede bestillt for flere mndr siden. Så en gratis tur ble plutselig dyr!
Blæh!!

Ja definitivt helsa først! ;)
Men det kjipeste av alt er at nå må vi betale for begge flybillettene :(
Turen er allerede bestillt for flere mndr siden. Så en gratis tur ble plutselig dyr!
Blæh!!
Får du det ikke igjen på forsikringen når det er pga sykdom?

Termin 09.februar med første frøet:)

Han er søt som blir hjemme med deg da :)

Mhmm :)
Vi har gleda oss til dette i flere mndr, så siden jeg ikke kan reise så vurderer vi heller å gjøre noe annet den helga. Har jo ordna barnevakt så hadde vært litt deilig å benytta seg av det :p

Ta vare på seg selv <3

Back
Topp