typisk, sant?

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
Når jeg skal noe, et eller annet, så ordner jeg meg liksom på håret, sminker meg osv. Ser helt ok ut da, men det hører til skjeldenhetene at jeg føler jeg ser fin ut!

Nå i dag så skulle vi ikke noe, så jeg dusja, børsta håret og pusset tennene. Kledde på meg og har ikke gjort noe annet enn å sette meg i sofaen. I DAG så ligger håret perfekt! Det blir ALDRI sånn ellers... Mye fælt altså...

Forferdelig. Her om dagen visste ikke hva jeg skulle ha på meg på jobb, og i går var jeg veldig usikker på hva slags sko jeg skulle ta på meg.... *sukk*

men sånn som håret mitt er i dag er sånn jeg vil ha det når jeg skal noe! Om jeg gjør som i dag, ikke noe, så blir det helt grusomt! om jeg prøver å gjøre noe så blir det rart...

Åååh, det er så tyyypisk! Den gode hårdagen klaffer ALDRI med at vi skal noe heller, sinnsykt irriterende!

nesten så  jeg vurderer å finne på noe bare for å føle at jeg ser bra ut på håret :P

Haha, I know.
Hvis jeg skal noe så får jeg stygge-trynet og stygge-håret.
Særlig rett etter å ha dusja...

Hvis jeg skal gå å legge meg og står foran speilet litt så kan Gisele og Heidi bare gå å legge seg liksom!

Løsa skrev:
Haha, I know.
Hvis jeg skal noe så får jeg stygge-trynet og stygge-håret.
Særlig rett etter å ha dusja...

Hvis jeg skal gå å legge meg og står foran speilet litt så kan Gisele og Heidi bare gå å legge seg liksom!

HA HA HA HA, ja det er nesten litt sånn jeg føler meg i dag! :P Rett før jeg drar å handler meg en blomst i den ene butikken som er åpen i dag, bare for å vise meg frem :D

Hehe du får gjøre det.
Det er sykt hvor stor forskjellen er på selvtilliten når jeg er på mitt beste og når jeg er på mitt verste altså!
Jeg føler meg sååå utrolig stygg noen ganger, mens andre ganger kan jeg føle meg knallpen:P

Jeg vet! Trenger ikke engang sminke i dag!!

Slår ALDRI feil. 

Hmm, hva har du gjort som er annerledes da? Dusjet du ikke i går eller i morges siden du bare skulle være hjemme? For kanskje håret ditt ligger supert på dag 2 eller 3 etter siste hårvask liksom, mens det ikke vil oppføre seg når du vasker håret og så doller deg opp sånn til vanlig :-)

Ja, er det ikke utgjort?
Men jeg har lært meg å aldri vaske håret samme dag som jeg virkelig skal stæsje det - tar vasken kvelden før. Da er det litt snillere 

Back
Topp