Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Sove lenge, spise lang frokost sammen, gå en tur eller finne på noe annet gøy.
Nå er det ikke ofte vi har mulighet til å ha kosesøndager pga cup eller kamper.
Søndager hos oss er ofte veldig rolige.
Går litt lengre med hunden, ordner en del hjemme (holder på å pusse opp), sløver med iPaden også blir det ofte litt jobbing.
Rolige morgen, så gikk vi ut på tur med svigerinne og hennes barn, hjem og laget middag og spise dessert. Nå leker jentene på terrassen og lillebror sitter på fanget å koser bare avslappende.
God frokost når alle er oppe, etterfulgt av en tur til stranda eller i skogen. Hvis vi ikke lager mat ute er det middag når vi kommer hjem. Ofte har eller er vi middagsgjester.
Eldste på fem ligger i senga med ipaden frem til frokost. Mellomste på tre vil helst stå opp mellom 4 og 5 og prøver å vekke hele huset, noe hun ofte klarer. Spiser frokost med rundstykker, kokt egg og sånt. Så er det lettere kaos helt til vi kommer oss ut døra, pakket og klare for tur. Stort sett skogtur. Bestiller pizza til middag. Besøk av nabobarn. Kveldsmat, Barne-TV, bading, natta. Jeg og min kjære spiser opp snopet fra helgen og ser på TV. ( egentlig burde jeg vel skrevet "mor rydder, mor støvsuger, mor vasker klær, mor rydder, mor maser om rydding ol mellom hvert punkt her )