Typisk søndag..

Sove lenge, spise lang frokost sammen, gå en tur eller finne på noe annet gøy.
Nå er det ikke ofte vi har mulighet til å ha kosesøndager pga cup eller kamper.

Rolige dager, vi tuller litt rundt, jeg vasker klær og rydder litt I huset. Vi koser oss med god frokost og nyter å ikke ha det travelt :)

Lang frokost, så kommer det folk på skift utover hele dagen:D

Rolig morgen (sitter enda i morgenkåpe :p)

Barna har dratt ut og leker fint sammen..

Også må vi finne p0 noe sammen. Enten dra på besøk, eller bading/kino/skogen ett eller annet:)

Søndager hos oss er ofte veldig rolige.
Går litt lengre med hunden, ordner en del hjemme (holder på å pusse opp), sløver med iPaden også blir det ofte litt jobbing.

Som oftest er søndagene veldig rolige :)
Vi våkner, spiser frokost, rydder og vasker der det trengs, er det fint vær så tar vi oss en trilletur.

Rolige morgen, så gikk vi ut på tur med svigerinne og hennes barn, hjem og laget middag og spise dessert. Nå leker jentene på terrassen og lillebror sitter på fanget å koser :) bare avslappende.

Gjør alltid et eller annet hyggelig på søndagene, gjerne ute. Men blir ofte rolig som opplading til ny uke. :)

God frokost når alle er oppe, etterfulgt av en tur til stranda eller i skogen. Hvis vi ikke lager mat ute er det middag når vi kommer hjem. Ofte har eller er vi middagsgjester.

Vi er stort sett på turer i marka, drar på besøk eller får besøk. Av og til koser vi oss bare ekstra hjemme:)

Eldste på fem ligger i senga med ipaden frem til frokost. Mellomste på tre vil helst stå opp mellom 4 og 5 og prøver å vekke hele huset, noe hun ofte klarer. Spiser frokost med rundstykker, kokt egg og sånt. Så er det lettere kaos helt til vi kommer oss ut døra, pakket og klare for tur. Stort sett skogtur. Bestiller pizza til middag. Besøk av nabobarn. Kveldsmat, Barne-TV, bading, natta. Jeg og min kjære spiser opp snopet fra helgen og ser på TV. ( egentlig burde jeg vel skrevet "mor rydder, mor støvsuger, mor vasker klær, mor rydder, mor maser om rydding ol mellom hvert punkt her :p )

Som oftest rolige dager.
Som regel er det sånne dager vi prøver å få sosialisert ungene med andre unger :-P

Back
Topp