Siden noen skrev om ammesingleter skulle jeg bare ned i gangen og se om jeg fant singleten min der jeg trodde den måtte ha havnet. Var heldig og fant den ganske raskt, i et skap hvor vi egentlig bare slenger unna en del uteklær og rot som havner i gangen mest fordi vi mangler skikkelig oppbevaring. Fikk bølgen over meg, og vips så har jeg ryddet og sortert og funnet en masse greier og kastet og støvsuget. Har selvfølgelig hisset meg litt opp også, for jeg blir sliten og svett og hadde etterhvert så vondt i korsryggen at jeg knapt klarte å holde på, men kan jo ikke gi meg, og så blir jeg så irritert på mannen som faktisk støvsuget der nede for to dager siden, men må ha gjort en helt elendig jobb. Det er så typisk ham også, å gjøre ting bare hallveis, men så blir han dritsur når jeg sier i fra at det ikke er skikkelig gjort heller. Så ender det uansett med at jeg må gjøre det.
Meeen nå er det ganske på stell i gangen i alle fall, og når mannen står opp kan jeg med god samvittighet be ham gjøre SIN del av dagens arbeid, for jeg har gjort ting jeg ikke skulle engang. Tror virkelig ikke han begriper hvor vondt det er for meg å støvsuge og vaske gulv.
Meeen nå er det ganske på stell i gangen i alle fall, og når mannen står opp kan jeg med god samvittighet be ham gjøre SIN del av dagens arbeid, for jeg har gjort ting jeg ikke skulle engang. Tror virkelig ikke han begriper hvor vondt det er for meg å støvsuge og vaske gulv.