Typisk jentebleier....?

Rosica

Elsker forumet
Tenker og kanskje hamstre inn litt bleier til lillesøster i magen før bleiekrigen er over...
Har til nå vært litt i tvil, syns det er litt risky... Vet jo ikke overhodet om hun blir ei Libero- eller Pampers-jente!

Hva er det som er det "vanligste"?
Var det slik at gutter oftere blir Pampersbarn, mens jentene oftere blir Libero-barn?

Vet det er litt både og, men tenker litt sånn statistisk sett... [;)]
Bør jeg hamstre mest Libero, fordi det er større sannsynlighet for at det er DET som passer henne best?
*vanskelig dette*

Liker best pampers jeg di er mykest og håler tørest synest jeg[;)]

Aldri hørt om at det er noe som er typisk jentebleier, men her bruker vi libero. Men brukte pampers fram til nr 3. Da de er mykere. Libero blir mykere fra nr 3 og oppover. De miste er veldig stive. Så ville gått for pamper på de første.

Her har vi alltid brukt libero, og er veldig fornøyd med det!

ORIGINAL: carpus

Sign.
[:)]

Jeg brukte Pampers i begynnelsen på gutten - synes de var mykest og holdt seg tørrest mot huden.
Så kanskje kjøpe litt av hver?

Jaaa, får kanskje kjøpe litt hipp som happ...
Men enig med flere; syntes Liberobleiene for nyfødte var litt stive...! Blir nok pampers i de minste str da... [8D]

Bleieboden har mange jentebleier [8D]

Begge mine jenter har vært pampers barn.
Aldri lekkasjie men det har skjedd med libero.

Brukte pampers til dem ble 4-5mnd å gikk da over på libero,holder myyyye bedre på "avfallet" libero bleiene når dem blir større[:D]ivertfall har jeg erfaring fra det!

Har brukt libero til begge mine,alltid likt de best!Har prøvd andre alternativer; pampers, coop osv. Syns de enten lekker eller lukter tiss.

pampers pga myke

ORIGINAL: carpus

tenker som så at pampers er den beste babybleia...den er litt høyere i ryggen og dermed bedre egnet til å ta imot utblåsningene som kommer da de er små.... er ihvertfal slik vi følte..

Vi bruker libero..
Har handlet inn det til ho i magen å[;)]

Har en gutt og har brukt Libero hele tiden. Pampers tisset han igjennom med en gang (hver gang vi prøvde dem) [&:]

Snuppa vår har alltid brukt pampers... helt til bleiekrigen startet og libero bleiene ble så billig [:D]

Back
Topp