typisk at...

Meieriet

Elsker forumet
... den ene kvelden vi finner ut at vi skal kose oss skikkelig og drikke litt vin (som ble til noen pils også [8D]) er trollungen et troll på natta [:'(] Så vi la oss vel i halv ett-ett-tida, og var oppe igjen en halvtimes tid klokka to, og så var vi oppe i halvannen time i halv-fire-tiden, og så stod vi opp halv sju...
TRØTT JA! [&:]

(Husker plutselig nå hvorfor jeg nesten aldri drikker lenger; det er en vesentlig forskjell på å tilbringe dagen derpå alene i sofaen med cola og pottis, og med ei jente på nesten to år som ønsker all din oppmerksomhet... )

He he, det er typisk [;)]

Hvis det er noen trøst har vi hatt en slik natt også [:'(]

ORIGINAL: Dunn

dere har all min sympati!!

Snupps pleier å sove hele natten gjennoom uten et eneste pip, skjønner ikke hvorfor hun måtte rote det til akkurat i natt.

ORIGINAL: Meieriet

ORIGINAL: Dunn

dere har all min sympati!!

Snupps pleier å sove hele natten gjennoom uten et eneste pip, skjønner ikke hvorfor hun måtte rote det til akkurat i natt.

Her var nok den feberen vi oppdaget i går kveld skylden. Håper snuppa deres sover i natt da [:D]

ORIGINAL: alruto

Ja,det der er såå typisk[8D][&o] Håper hun sover lenge på formiddagsluren sin i dag da[:D]så kan dere slappe av[:)]

da er formiddagsluren over. Varte et par timer - heldigvis var det ikke noen endring på det i forhold til hva det pleier! [:)]

Så nå har jeg sovet en times tid, og satt rundstykkedeig så vi får ferske rundstykker til frokost (lunsj for gullet). NAM!! Ferske rundstykker med hvitost er bare sååå godt!! Gleder meg [:D]

Back
Topp