Typen har funnet navn

Darlima

Flørter med forumet
Joakim etter faren om det er gutt, el marie rose (med engelsk utalelse) om det er jente....

tror vi kommer til å slite med navnvalg.. Jeg liker ikke de navna..
vi må jo ha noe internationalt da familien hans ikke er norske..

Meeen, han kom med et lite komprimiss da (om man kan kalle det det) at han får bestemme om det blir gutt, så kan jeg bestemme om det blir jente... ehhh Humm... Da må joakim ha 2 navn :) hehe....

har dere tenkt på navn?

Joakim var et fint navn det :)!

Hvis vi får ei jente har på navnet Helle :)
Hvis vi får gutt Vetle, Emil, Adrian, Elias :)

Har funnet ett jentenavn som kan være aktuelt, guttenavn kommer vi nok til å slite med.

Joakim er jo fint da :)
Jeg har tenkt masse på navn :) men er vanskeligere nå når det begynner å bli mer virkelig ;) og pappaen må jo være enig selv om jeg føler jeg lurte han litt når det gjelder storesøster sitt navn ;) min søster begynte navnedebatten da jeg fortalte om graviditeten, hehe

Gutte navn er så vanskeleg synst vi , men jeg er ganske sikker på at vi får en jente ;) og då har vi navnet klart ! Det har vi hatt i 2 år :) noen som har lyst å legge ut en liste med forslag til guttenavn ?? :)

Tror jeg trenger navnliste selv.
denne gangen skal jeg ha 2 navn klare. Når guttungen blei født fikk vi beskjed at det var jente, så han var navnløs i 3 uker :) det skal ikke skje nå!

vi må bli enig.. Godt vi har god tid :)

Back
Topp