Tynne tynne ullsokker

Nugatti

Glad i forumet
Hvor kan jeg finne tynne tynne ullsokker på nett eller ett eller annet sted???

Guttungen fryser på beina uansett så nå skal jeg gi opp trysil sokkene tror jeg og begynne med tynne ullsokker innerst og tykke ullsokker utenpå. Disse sokkene kaller jeg ladder.

Men for at det ikke skal bli for tykt må jeg ha de sokkene innerst rimelig tynne. Har letet men ikke funnet. Noen som har noe tips??

Han er en liten herremann med store str for alderene, men dressmann tror jeg nok er litt stort enda[:)]

Har sjekket på nøstebarn, men det står ikke noe om hvor tynne de er[8|]

[:)]Minsten har noen fra Cubus ,som er like tynne som vanlige bomulls sokker. Gode og varme ,bruker trysilsokk utenpå jeg[:D]

Apotek1 har 6pkn med tynne ullstrømper til 149kr[:)]

ORIGINAL: Snart2!!

De har vi, kjempegode [:)]

ORIGINAL: MICAmor

[:)]Minsten har noen fra Cubus ,som er like tynne som vanlige bomulls sokker. Gode og varme ,bruker trysilsokk utenpå jeg[:D]

Jeg var innom en sportsbutikk for tenkte å høre for jeg har hørt så mye om bruken ved slike sokker trysil og ulvang. De sa til meg da at barn som brukte den type sokk ikke skulle ha annet enn den sokken på for da ble de for klamme og ekle på beina.

Men de sier så mye rart, og funker det for deg er det jo greit. Ville bare tipse deg om det jeg[:)]

nøstebarn har tynne ullsokker til barn[:)]

Han hadde slike i fjor og jeg er kjempe fornøyd med de. Utenpå de kan han fint ha tykke ullsokker/ladder uten å bli klam og svett. Han er god og varm på beina også. Men de vi hadde i fjor er utslitt, og på apotek1 her i byen sa de at slike hadde de ikke i år[8|]

Hmmm kanskje jeg må ta meg en runde til.

ORIGINAL: Nugatti

Han hadde slike i fjor og jeg er kjempe fornøyd med de. Utenpå de kan han fint ha tykke ullsokker/ladder uten å bli klam og svett. Han er god og varm på beina også. Men de vi hadde i fjor er utslitt, og på apotek1 her i byen sa de at slike hadde de ikke i år[8|]

Hmmm kanskje jeg må ta meg en runde til.

Apoteket her eg bur har iallefall i år og [;)]

Vi har tynne ullsokker fra Janus, fra apoteket (billige!) og fra Name it til vår 3-åring.

Fornøyd med alle[:)]

Har kjøpt tynne på polarn o pyret, veldig fornøyd [:D] men han bruker mest bare ulvang nå da[;)]

selger tynne ullsokker på H&M og samme merket på Sparkjøp (litt billigere). men de koster vel ca 50kr per par....men jeg syns de er kjempe goe til vår 20mnd gamle gutt:-)

jeg har kjøpt noen på sparkjøp.di er ganske tynne og jeg bruker dem under tykkerer sokker.nå som det er iiiiskaldt[&:]

ORIGINAL: snublefot08

nøstebarn har tynne ullsokker til barn[:)]

name it, cubus har f.eks..
jeg sverger til Pierre Robert sine, de er utrolig gode..

Dei har vi og dei er veldig gode

janus har hvertfall

Back
Topp