Tynn utflod....

Poohbear

Forelsket i forumet
eller lekkasje? Blir veldig fort vått i tryseinnlegget, og veldig vått på papiret. Vannet har kun gått en gang før jeg var i fødsel, men husker ikke hvordan det luktet, alle sier det har en spesiell lukt, men klarer ikke å huske. :-/

Jeg har to typer utflod samtidig. Hvit melkeaktig og tynn som vann nesten. Begge er visst vanlig i slutten av svangerskapet. Har hørt at fostervannet lukter litt som sæd(?) om det kan stemme?

Det er nok bare utflod. Har det sånn selv og hadde det sånn sist. Når vanner går så kommer det mer enn bare ett truse innlegg. Eneste er at vannet foran hodet kan ha gått. Men jeg merket det veldig godt sist.

Jeg har to typer utflod samtidig. Hvit melkeaktig og tynn som vann nesten. Begge er visst vanlig i slutten av svangerskapet. Har hørt at fostervannet lukter litt som sæd(?) om det kan stemme?
Det er nok bare utflod. Har det sånn selv og hadde det sånn sist. Når vanner går så kommer det mer enn bare ett truse innlegg. Eneste er at vannet foran hodet kan ha gått. Men jeg merket det veldig godt sist.
Takk for svar, satser på det er veldig tynn utflod, og venter å ser. :-) Har masse kynnere/maserier om dagen, så blir så usikker, selvom det er fjerde gangen :-P

Jeg hadde vannavgang med første, da kom d bare litt og litt de første timene. Etter hvert fylte d sånn sykehusbleie for hver gang jeg reiste meg. Var aldri noe splæsh hos meg.

Back
Topp