Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som har noen anbefalinger? Sett litt på lillelam og mole sin.. Tenker at de er greie å ha til høsten/vinteren. Og nå er det jo masse slag Fikk sånn akutt trang til netthandel i dette fæle vestlandsværet
Jeg liker veldig godt Janus sine I krinkelull, har hatt til min datter hvert år de er myke og fine syns jeg har og hatt kjoler og to delt drakt I samme type
Har arvet en som ser god ut. Og mamma strikker kjøredress og mariusdress i tillegg. Mariusdressen vil nok passe fra nyttår, hun tok litt stor str på den siden jeg alt får kjøredressen og har den andre jeg har arvet (+andre vinterdresser jeg har arvet)
Her e vi sp heldig at vi har fått en strikka dress av tanta til samboeren også glede æ meg å ta I bruk en anna vi fikk til storesøster som bare e så god...men sjekk ut nøstebarn dem har mye fint og godt, hadd en del klær derifra som vi har arva
Gikk på en smell på salg her om dagen, og vips så hadde jeg både sparkedress, genser, sparkebukse, lue og votter i Lillelam Elsker de klærne! Hjelper ikke når flere venninner med barn sier at Lillelam er blant de få klærne som holder seg vask etter vask. Nå satser jeg bare på at Mini holder seg på str 62 i heeeele vinter!