A
Amg
Guest
Okay.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er det en god stund siden jeg gikk på det. Men mener jeg på det meste hadde 2 plaster om gangen. Peogynovaen husker jeg dessverre ikke hvor mye jeg tok. Men jeg hadde ganske høy dose på begge.Kan du si noe om hvor mye Estradot og Progynova du brukte?
Hvorfor har du innsett på så tynn slimhinne, har de sagt noe om det? Hvor får su behandling?Nå har jeg fått innsett på tirsdag med slimhinne på 3,8 3 gang på fryseforsøk å det har ikke satt seg på forsøk 1 og 2… noen siste råd? Vurderer akupunktur, er det for sent? Har og en time til lymfedrenasje massasje på mandag. Usikker om det er bra eller dårlig? Vil så gjerne få det til snart etter 4 år med prøving
Hvor mange plaster fikk du? Har de prøvd å gi både plaster/krem og piller i kombinasjon?De har prøvd alt i mange mnd og sykluser… tatt biopsi, finner ingenting galt… har gått på plaster, 10mg proginova, klexane, cyklogest og prulutex. Skal fortsette med d nå.
Har gått på medisin i 2 år av og på. Alt mulig.. så de tror min slimhinne ikke blir tykkere..