Tynn livmorvegg?

Katjakai

Flørter med forumet
Har fått henvisning til utredning da de mistenkte tynnere livmorvegg hos meg. Noen som kjenner til hva det kan innebære? Håper de så feil... det høres ikke særlig stilig ut å ha.- og ble litt bekymret for at jeg ikke kan bære fram er barn til termin. Har muligens to små arr, men har ikke tatt keisersnitt noen gang. Nå må jeg pines to-tre uker før jeg får sjekket det:banghead:
 
Hmm, sa de noe om grunnen til at de mistenker at du har tynn livmorvegg? Er jo gjerne tidligere kirurgi på livmor, som feks keisersnitt som kan være årsak. Har du sjekket østrogennivåene dine? Vet at en av farene med tynn livmorvegg er at det kan være vanskelig å få egget til å feste seg (noe jeg regner med det har gjort hos deg siden du er her:happy:), samt at det KAN føre til flere spontanaborter pga blodstrømmen kanskje ikke er tilstrekkelig. Jeg krysser fingrene for at de har sett feil! Og hvis ikke, så blir du nok fulgt veldig tett opp :happy:
 
Alt virket bra inni der heldigvis, men jeg har hatt en fastgrodd spiral. Det kan ha gitt et arr. -og jeg har brukt lang tid på å bli gravid etter det. Noe jeg har søkt hjelp om fordi jeg mente denne spiralen har gitt meg infeksjon -som også har ført til en exu. Exu var på motsatt side av der veggen var tynnere. Håper jeg slipper å være redd for spontanabort hele svangerskapet.
 
Håper tiden går fort og svaret du får kun er positivt ved neste kontroll:Heartred
 
Back
Topp