Tyngre pust?

VårAndreLykke

Betatt av forumet
Andre som puster tyngre enn tidligere? Føler av og til at jeg ikke får nok, så må trekke pusten oftere og oftere føler jeg. Mannen sier også at jeg puster mye tyngre når jeg sover, men snorkingen er det fremdeles han som tar seg av ;)

Mannen har ikke kommentert noe på natten enda, men forrige gang snorket jeg så ille etterhvert at han ikke fikk sove Jeg snorker aldri til vanlig. Det jeg merker nå er at jeg blir tungpust bare jeg tenker på å gå trappa eller lengre enn til postkassen :)

Fra egget fester seg i livmoren øker blodgjennomstrømningen i kroppen med hele 50%! Så om du føler at kondisen er sunket, så er det ikke rart :P Jeg blir tungpustet av ALT for tiden, pleier å ha relativt god kondis.. :)

Æ pæser som om æ sku vært på størrelse med en elefant bare æ går til butikken (som e 5 min unna..) og kjæresten kommenterer alltid at æ puster så høyt hvis æ sitter i armkroken =p

Jeg å puster og peser som bare det, merker det bare selv enda da

har ikke merket noe spesielt her, men merker at musklene mine er skikkelig stiv og ømme hvis jeg skal gjøre bitte litt..
føles ut som om jeg skulle ha løpt et maraton :D

hm.. Jeg har faktisk ikke tenkt over det før jeg leste det nå jeg! hehe..
Men tror kanskje jeg puster litt mer ja:p blir fortere andpusten!

Jeg også puster og peser mer, og blir MYE fortere sliten! Peser som jeg skulle løpt maraton, bare jeg går opp en trapp. Litt småflaut til tider nesten! ;)
Men heldigvis er det ganske så naturlig og normalt da skjønner jeg!! :) Det var det enda godt!! :)

Back
Topp